Počet nahlášených stížností: | 66 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 4.4.2018 jsem se v 8,36 hod. zúčastnila telefonické hry na TV Barrandov Rychlá hra - Najděte zvíře - výhra 32000 a 1200 Kč.
Do studia na tel. 909 909 099 jsem volala z mobilního telefonu. Spojovatelka mi sdělila, že po zmáčknutí 1 se mohu spojit s věštkyní, což jsem neučinila a tedy budu přepojena do studia a mám vyčkat. Čas mi bude zkrácen horoskopem, erotickým. Poté mi byl čten erotický horoskop, hovor se sám po 13 min., aniž bych byla do studia přepojena, ukončil. Dlouhou dobu, přede mnou ani po mě,do studia nedovolal. Během tohoto telefonického spojení, moderátorka pořadu v TV Barrandov stále opakovala, že pořád čeká na volajícího a že ja málo času a hru bude muset ukončit. Předpokládám, že toto je záměr vaší společnosti a jedná se klamání zákazníka.
Po emailové komunikaci a podání reklamace prostřednictvím emailu ze dne 5.4.2018, kdy stále popisujete podmínky, které máte uvedeny i na internetových stránkách rychlahra.org,, podávám tímto stížnost na podvodné jednání a okrádaní spotřebitele ze strany společnosti.
Prosím o prověření a sjednání nápravy. Dále žádám o vrácení provolaných peněz za 13 min., uváděný tarif je 90.-Kč za každou započatou minutu,celkem 1170,- Kč.
záznam mého tel. operátora o volání na tel. 909 909 099, emailová komunikace
Vrácení peněz za 13 naúčtovaných minut, kdy uváděný tarif je 90.-Kč za každou započatou minutu, což činí celkem 1170 Kč
|
Tweet |
Ceny telefonních linek (tzv. barevné linky) reguluje vyhláška č. 117/2007 Sb., o číslovacích plánech sítí a služeb elektronických komunikací. V daném případě se jedná o telefonní číslo pro zábavné služby pro dospělé. Obecně není zakázáno tyto linky užívat pro nabízení zábavných služeb.
Pokud spotřebitel volá na linku některé společnosti, měl by si vždy pečlivě ověřit, zda tato linka nepodléhá nějakému zpoplatnění. Vodítkem pro něj může být zejména předvolba telefonního čísla. Přehled barevných linek včetně cenových tabulek je k nalezení mimo jiné i v sekci články na serveru www.dtest.cz.
V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti doporučujeme spotřebiteli obrátit se na Radu pro rozhlasové a televizní vysílání (Rada pro rozhlasové a televizní vysílání, Škrétova 44/6, 120 00 Praha 2, tel. 274 813 830, 226 236 000, e-mail: info@rrtv.cz, internetové stránky: www.rrtv.cz, elektronická podatelna: podatelna@rrtv.cz). Za zjištěné porušení ustanovení § 2 odst. 1 písm. b) zákona č. 40/1995 Sb., kterého by se společnost dopustila formou zadání reklamy/teleshoppingového bloku, který by byl nekalou obchodní praktikou podle zvláštního předpisu, tj. podle ustanovení § 4 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, může tento ústřední správní úřad v rámci své kompetence udělit společnosti ve správním řízení pokutu, popřípadě uložit opatření k nápravě.
Dále se může spotřebitel, vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt se sídlem na Kypru, obrátit na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.