Společnost


Zásobování a.s.

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

83%
17%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#2273Neuznaná reklamace tabletu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 2 dny 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.02.2014, před 11 lety

Naděžda Hofštetrová

Znění stížnosti

Dobrý den, prosím velice o radu.
Před Vánocemi r. 2012 jsem na dobírku objednala pro syna tablet v internetovém obchodě Eva v Mělníku.
krátce po Vánocích tablet začal "stávkovat",během práce na něm se sám vypnul a byl problém ho nabít.
Tablet jsme v březnu 2012 poslai k reklamaci (do Evy ho předala naše známá, která v Mělníku bydlí), asi po měsíci nám tablet vrátili, bohužel syn se z něj dlouho netěšil, stejná závada se objevila v krátké době, a tak jsme poštou tablet opět poslali k reklamaci. Opět
nám ho vrátili po měsíci. Tablet jsem synovi předala. Bohužel, kvůli jiným závažným starostem, jsem se ho hned nezeptala, jestli je vše v pořádku. Až po delší době, když jsem našla tablet stále uložený v krabici, mi sdělil, že stále nefunguje (což mi nesdělil dříve). Hned jsem opět tablet zabalila a odeslala do Evy, před odesláním jsem reklamační centrum upozornila, že jim tablet budu opět posílat, na což mi odpověděli, že
souhlasí.Po několika dnech mi napsali, že tablet posílají zpět, na můj dotaz, jak reklamaci vyřídili, mi odpověděli, že obdrželi tablet s rozbitým displejem a že ho vrací zpět (poslali i foto, kde bylo vidět, že displej je uštíplý). Odpověděla jsem jim, že já jsem bohužel forgrafii před odesláním nepořídila, ale že
tablet byl v pořádku a že balíček nepřevezmu. Na to mi odpověděli toto:
Dobrý den,

Vážený zákazníku, tablet GOCLEVER TAB 7500 v.č. GCTR75120805015 přišel poškozen viz.
přiložené foto - odražený díl v kartonu nebyl, tudíž je zřejmé, že k poškození
nedošlo při přepravě.

Vámi uvedená vada (též zřejmá z fotodokumentace) byla „nenabíjí, nelze zapnout“ tablet zapnout lze, což je zřejmé ze snímku IMG 1414, závadu nabíjení a Vámi dodatečně uvedené vady vypíná se, lze řešit až po opravě/výměně Vámi poškozených dílů.

Dle cenového odhadu fa GOClever byla oprava vyčíslena na 2200 ,- s DPH.

Výrobek byl již odeslán zpět na Vaši adresu ,dle telefonické informace odmítáte výrobek převzít – reklamace není uznána a to z důvodu mechanického poškození, záruční reklamace bude řešena až po opravě/výměně
poškozených částí.

Navrhujeme tedy uplatnit reklamaci přímo u fa GOClever, kde Vám budou při jedné reklamaci odstraněny záruční a mimo záruční vady.

Adresa servisního centra : GpClever – servis,
Husova 2, Jemnice, 675 31, tel. 546 606 021.


Případně můžete reklamaci řešit přes naši firmu – po obdržení zásilky Vám bude vystavena zálohová faktura na 2200,- po uhrazení bude provedena výměna placených dílů – přesnou částku za opravu ovšem určí až utorizovaný servis. Pokud se cena navýší, budeme Vás informovat. Po odstranění mimo záručních vad bude reklamace řešena jako záruční a vady výrobku budou záručně odstraněny.

Žádám o Vaše vyjádření. "

Prosím o Vaši radu, jak mám postupovat dále,abych se dobrala svých práv nespokojeného zákazníka. Připadám si poněkud bezmocná. Děkuji předem za odpověď.
N.Hofštetrová
D


Produkt

tablet GOCLEVER TAB 7500


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.4.2014 10:29, před 11 lety

Pokud by mechanické poškození nebylo příčinou vady výrobku, nemůže prodejce podmiňovat vyřízení reklamace nejprve provedením placené opravy. Samotné poškození by bylo otázkou dokazování, jaký stav může prokázat kupující při odeslání a jaký prodejce.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.4.2014 11:36, před 11 lety

Dobrý den,

výrobek nám byl zaslán se závadou nenabíjí, nejde zapnout. Po rozbalení zjištěno mechanické poškození výrobku a pořízena fotodokumentace. Úlomky displeje nebyly v krabičce nalezeny, lze se tedy domnívat, že výrobek byl již s poškozeným displejem odeslaný.

Přes výše uvedené skutečnosti jsme v rámci dobrého jména naší firmy zákaznici za poškozený tablet vrátili plnou částku. Vyřešeno 26.2.2014 - Opravný daňový doklad č. 1410502012.

S pozdravem
Martin Plicka
Zásobování, a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2014 21:44, před 11 lety

Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.