Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dnes 5. 4. 2018 jsem jel z Prahy Hutníkem v 18:24. Vlak cestou nabral zpoždění a přijel do Pardubic v 19:38. Vlak zastavil před Kolínem a následně se vlekl před Pardubicemi. Zpoždění na příjezdu do Pardubic bylo asi 17 minut. Dík tomuto zpoždění jsem nestihl vlak na Hradec Králové a čekal jsem půl hodiny v Pardubicích na následující spoj. Další půlhodina čekání mne čeká v Hradci protože tam nemám návazný přípoj do Týniště nad Orlicí.
Díky tomu, že jste nepočkali 5 minut v Pardubicích jsem přišel už po nekolikáté o hodinu svého života. To mne rozčiluje hlavně z toho důvodu, že kolikrát má právě vlak z Pardubic do Hradce odjíždějící 19:33 5-ti až 10-ti minutové zpoždění.
Vážení jste pro mne jenom překabátěná socialistická organizace která není schopna dostát svým závazkům navzdory těm reklamám lžím kterými nás krmíte z obrazovky.
První třída Praha - Týniště nad orlicí.
odškodnění
|
Tweet |
Jestliže ve veřejné drážní a silniční osobní dopravě nebyl cestující přepraven včas, nemá právo na náhradu škody.
Avšak dle smluvních přepravních podmínek Českých drah pro veřejnou drážní osobní dopravu náleží cestujícímu také za určitých podmínek i odškodnění za zpoždění.
A to dle následujících pravidel:
25 % z ceny jízdenky, pokud celková cena jízdného pro jednosměrnou cestu pro jednoho cestujícího činí nejméně 400 Kč při zpoždění 60 až 119 minut, 50 % z ceny jízdenky, pokud celková cena jízdného pro jednosměrnou cestu pro jednoho cestujícího činí nejméně 200 Kč při zpoždění 120 a více minut.
Nebo jednorázové odškodnění pro držitele jízdenky IN 100 ve výši: 50 Kč při zpoždění 60 až 119 minut, 100 Kč při zpoždění 120 a více minut.
Více informací nalezne spotřebitel na webové adrese: http://www.cd.cz/vnitrostatni-cestovani/jizdenka/odskodneni-cestujicich/-7879/
Případnou stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Podněty týkající se osobní přepravy lze uplatnit elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz nebo písemně na adrese České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1, telefonicky pouze v neodkladných záležitostech. Na podněty nejsou ČD povinny písemně reagovat.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.