Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
obracím se na Vás se stížnosti na vyúčtování služby internet. Již od října 2017 mi zasílate SMS, že Vám dlužím 270Kč. První SMS jsem byla ochotná zaplatit, jelikož mi bylo vysvětleno, že se u Vaší firmy změnil systém verze v PC. Následně po dobu 3 měsíců jste mi službu o danou zaplacenou částku snížili. V únoru 2018 mi opět přišla SMS, kde opět byla částka 270 Kč. Řešila jsem opět telefonicky a sdělila jsem, že již nechci částku uhrazovat. Jaké bylo mé překvapení, když pár dní po řešení telefonickou cestou (bylo přislíbeno, že je vše vyřešeno a stornováno. Jelikož jsem z Ostravy jela jsem hned na Vaše kontaktní místo do Avion shopping parku Ostrava. Již se žádný dluh nezobrazují byl tam Vámi zaslán dobropis. Jen jsem měla zaplatit 13 Kč, nevím zač, ale chtěla jsem mít vše za sebou, zaplatila jsem. Dne 28.3. přišla opět SMS, že dlužím za březen 270 Kč. Ihned ve 14.29 hodin jsem volala na číslo 603 601 111, kde mi Váš zaměstnanec sdělil po 15 minutách, že nechal ručně nastavit platbu, kterou mám měsíčně hradit. Při dotazů, zda mi nepřijde upomínka mi sdělil, že je vše vyřízeno a nic nepřijde. Dnes 5.4. jsem obdržela upomínku na částku 270 Kč. Jela jsem to řešit opět do Avion v Ostravě, kde mi nabidly možnost uhrazení z mé strany a od Vás dostanu slevu na příští vyúčtování. Zásadně odmítám hradit dluh, který u Vaší firmy nemám!!!
Můžete mi poradit co můžu udělat pro to, aby mi nechodily upomínky z Vaší strany na něco co nedlužím?
Upomínky chodí na smlouvu 9454938060. Nikdy jsem Vaší firmě nedlužila a vyúčtování platím včas.
Děkuji za vyřízení
S pozdravem
Petra Sobieská
Měsíční vyúčtování služby internet
Nastavit platbu, kterou oficiálně mám hradit. Pokud možno ihned a zrušit veškeré pohledávky včetně částku 130Kč za náklady k upomínce.
Informovat mě, že bude vše v pořádku.
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním, je vhodné uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je možné podat nejpozději do dvou měsíců ode dne dodání vyúčtování. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči splnění povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu. V odůvodněných případech na žádost spotřebitele může Český telekomunikační úřad rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek. V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.