Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
I. V polovině roku 2017 jsem byla bez jakékoliv návaznosti telefonicky kontaktována pracovníkem společnosti NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o s tím, že jsem se účastnila průzkumu a jako poděkování mi nabízí zcela zdarma vzorek vitamínů pouze za poštovné. Následně začaly chodit složenky za zboží, které jsem nikdy neobdržela a společnost tedy kontaktovala, že o jakoukoliv spolupráci nemám zájem. Paní Martina Vranovská ze zákaznického centra mi sdělila, že zasílání výrobku bylo zrušeno a že mi zbývá k úhradě celkem 11 faktur, které mi budou vystavovat každý měsíc po dobu jednoho roku.
II. S tímto zásadně nesouhlasím a společnost jsem kontaktovala s věcí:
1) popření smluvního vztahu
2) popření dluhu za nedodané zboží
3) okamžité zastavení účtování nevyžádaného a neodebraného zboží
4) vydání přeplatku
5) vyřadili mé osobní údaje z databáze
6) případně, prokazatelně doložili vznik smluvního vztahu
7) a zároveň prokazatelně doložili dodání zboží
III. Kontaktovala mě paní Michaela Chloupková s tím, že objednávka byla realizována telefonicky, zbývá uhradit 10 faktur, z toho 4 byly předány inkasní společnosti Intrum Justitia. Dále, že neevidují žádný přeplatek (zaplatila jsem 2 balení, dodáno bylo pouze jedno). Dále, že mé osobní údaje nevyřazují, ale blokují, aby mi nikdo nenabízel další nevyžádané zboží či služby.
IV. Společnost neprokázala vznik smluvního vztahu a neprokázala dodání zboží, které mi fakturuje. Společnost mě neinformovala o obchodních podmínkách a nepoučila o právu odstoupit od smlouvy. Společnost vědomě stále a účelově vystavuje faktury za nevyžádané zboží, které ani neodesílá a odmítá věc řešit. Nezaplacené faktury poté předává inkasní společnosti Intrum Justitia.
V. Věc vnímám jako podvodné jednání, kdy společnost NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o pod nátlakem, cíleně a vědomě upírá mé zákonné práva spotřebitele. Žádného průzkumu jsem se prokazatelně neúčastnila, jednalo se o volání na náhodně vygenerované telefonní číslo s nabídkou nevyžádaného zboží, což považuji za agresivní obchodní praktiku. Také se domnívám, že společnost se účelově dopouští klamavých praktik tím, že při nabízení svých produktů zatajují důležité informace, nebo je prezentují nejednoznačným a nesrozumitelným způsobem, bez možnosti se s nimi zpětně seznámit.
Produkt OmegaMarine Forte+
VI. Okamžité zastavení účtování nevyžádaného a neodebraného zboží
VII. Okamžité stornování všech vystavených faktur za neodebrané zboží
VIII. Vydání přeplatku
IX. Vyřazení mých osobních údajů z databáze
X. V případě, že se věc nepodaří neprodleně dořešit, bude mimo jiné okamžitě podán podnět k zahájení mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a podán podnět k zahájení správního řízení
|
Tweet |
Požaduje-li společnost pro spotřebitelce úhradu peněžních prostředků za zaslané zboží, musí být schopná prokázat, že k tomu má právní důvod. Společnost by v případě soudního sporu musela prokázat, že smlouva byla uzavřena a že zboží dodala na adresu spotřebitelkou uvedenou při uzavření smlouvy po telefonu.
Vážená paní Borešová,
v návaznosti na Váš podnět, bychom se tímto rádi vyjádřili k situaci, která mezi Vámi a naší společností nastala.
Nejprve nám prosím dovolte, abychom ve stručných bodech celou situaci shrnuli:
1) Dne 18. května 2017 jste prostřednictvím naší webové stránky, vyplnila dotazník a jako dárek jste od nás získala jednorázový vzorek produktu OmegaMarine Forte+, u kterého se platilo pouze poštovné a balné v hodnotě 49 Kč. Nezavazovala jste se k žádným dalším odběrům.
2) Na základě této objednávky byl dne 23. května 2017 odeslán balíček obsahující měsíční balení OmegaMarine Forte+ za cenu poštovného a balného 49 Kč.
3) Dne 22. června 2017 jsme prostřednictvím našeho smluvního partnera, společností Unicall Communication Group, s. r. o., učinili nabídkový hovor na telefonní číslo, které jste uvedla jako kontaktní na našich webových stránkách. V prodejním hovoru, který byl monitorován, Vám bylo nabídnuto roční balení produktu OmegaMarine Forte+ za zvýhodněnou cenu a jako dárek roční zásoba produktu Multivitamín+ Natural.
4) Na základě této realizované telefonické objednávky byl dne 28. června 2017 odeslán balíček, obsahující roční balení produktu OmegaMarine Forte+ za cenu 2.189,- Kč, respektive 11 x 199,- Kč.
5) Dne 10. listopadu 2017 jste nás kontaktovala, prostřednictvím e-mailu, s přáním ukončit pravidelné zasílání produktu a s informací, že budete platit nedoplatek, který u nás, dle Vašeho vyjádření, činí 269,- Kč.
6) V návaznosti na Váš email jsme Vám zaslali odpověď, ve které jsme Vás informovali o ukončení pravidelného zasílání a také přehled plateb, které souvisely s doručeným produktem. Dále jsme Vás informovali o ukončení zasílání roční zásoby a o neuhrazených fakturách.
7) Dne 18. prosince 2017 jste se na nás obrátila s dotazem, proč Vám nadále chodí složenky i přes zrušení ročního balení. Na tento email Vám nebylo zodpovězeno a za toto pochybení se velice omlouváme.
8) Dne 12. ledna 2018 jsme obdrželi Váš e-mail o nahlášení nové doručovací adresy.
9) Dne 16. ledna 2018 Vám bylo potvrzena změna adresy na Vaší zákaznické kartě.
10) Dne 24.3. jsme od Vás obdrželi stížnost.
Na základě zjištěných skutečností nám dovolte Vás informovat, že došlo ke kompletní blokaci Vašich osobních údajů v databázi společnosti NaturaMed Pharmaceuticals s. r. o.
Společnost Naturamed Pharmaceuticals dle povinnosti zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů na Vaši žádost potvrzuje, že Váš uvedený kontakt, byl zaevidován do našeho tzv. Blacklistu jako zákaz k použití pro marketing. Naše společnost prohlašuje, že Vaše údaje byly z naší databáze vymazány a Vaše údaje nebudeme nadále používat k obchodnímu oslovení, i když se případně objeví v jakémkoli veřejném zdroji.
Na základě Vašeho vyjádření, že jste roční balení produktu OmegaMarine Forte+ neobdržela, jsme podali reklamaci na doručení u České pošty s.p. O výsledku reklamace Vás budeme informovat do 30ti dnů.
Pevně věříme, že se nám podařilo celou situaci osvětlit a pokud byste měla k tomuto vyjádření jakékoliv dotazy či připomínky, neváhejte nás kontaktovat na emailu, který Vám bude zaslán spolu s tímto vyjádřením.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Zákaznické centrum NaturaMed Pharmaceuticals
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den,
před 36 dny jste napsali, že mne budete do 30 dní kontaktovat ohledně vyřízení reklamace. Do dnešního dne se tak nestalo a měsíční lhůta je dávno pryč.
Chci celou věc uzavřít. Napište mi adresu, kam mohu zaslat obdržené vzorky a dořešme to.
Dobrý den,
kompletní výsledek reklamace ze strany České pošty Vám byl zaslán na email. Zde je část vyjádření, která neobsahuje osobní údaje: Vaše reklamace byla vyhodnocena jako nedůvodná, neboť zásilka byla dodána. Datum dodání: 7.7.2017, příjemce: Adresát.
Obdržené vzorky prosím zašlete na adresu:
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
U Smaltovny 625,
370 01 České Budějovice
S pozdravem a přáním hezkého dne
Zákaznické centrum NaturaMed Pharmaceuticals
Dobrý den,
dne 4.6.2018 jsem vám pod podacím číslem BA0298513078X zaslala na výše uvedenou adresu balík, ve kterém vracím vámi zaslané a nerozbalené produkty. Balík byl vámi 6.6.2018 přijat. Téměř 3 týdny čekám na nějakou reakci, abychom věc uzavřeli, nicméně z vaší strany žádná nepřichází. Pouze přišly dvě složenky a penále. Nyní očekávám, že celé věci dáte prioritu.
NB
Dobrý den,
dle Vámi uvedeného podacího čísla BA0298513078X vidím na webových stránkách https://www.postaonline.cz/trackandtrace/-/zasilka.cz, že zásilka nám měla být doručená 6.6.2018.
Je mi líto, ale do dnešního dne zásilka nedorazila. Tuto zásilku jsme předali k přezkoumání České poště. Jsme si vědomi toho, že pro Vás je odesláním této zásilky případ uzavřen. Proto ve Vaší zákaznické kartě došlo ke stornování dluhu a blokaci karty.
Vše již budeme řešit osobně s Českou poštou. Pevně věřím, že se mi podařilo celou situaci vyřešit k Vaši spokojenosti a pokud byste měla k tomuto vyjádření jakékoliv dotazy či připomínky, neváhejte mě kontaktovat.
S pozdravem
Zákaznické centrum NaturaMed Pharmaceuticals
Opět žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.