Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý deň. Rád by som Vás chcel požiadať o navrátenie čiastky 100 euro ,ktoré mi omylom stiahlo navyše. Malo byť zaplatené iba 19,48 euro a mne to stiahlo 119,48 eura z účtu. Preto Vás chcem požiadať o zaslanie čiastky 100 euro na účet z ktorého to bolo stiahnuté ,či že z účtu VÚB. Čiastka mala byť stiahnutá len na Tri mesiace a mne ste stiahli o 100 euro viacej. Ja som to chcel iba na 3 mesiace a potom ukončiť. Peniaze Vám boli zaslané 3.4.2018.Na meno "Mariansko". Za kladné vybavenie vopred ďakujem. Vyjadrenie mi pošlite na email: karci33@centrum.sk.
Ďakujem Marian.
academic singler zoznámka
Vrátenie iba navýšenéj čiastky peňazí 100 euro a tím je to vyriešené a po 3 mesiacoch ukončiť u Vás členstvo.
|
Tweet |
Pokud společnost neoprávněně naúčtovala částku za služby, které si spotřebitel neobjednal, není spotřebitel povinen tuto částku platit, neboť společnost nemá právní důvod, na základě které by mohla platbu vymáhat. Pokud již spotřebitel tuto spornou částku zaplatil, má možnost společnost vyzvat k vydání bezdůvodného obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: GZMFFO18
Dobrý den.
V zájmu řešení vzniklé situace prosím využijte standardního postupu a kontaktujte přímo náš Zákaznický servis na adrese: zakaznicky-servis@academicsingles.sk,
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý deň. Mne sa jedná o navrátenie navyšenéj čiastky o 100 euro. Zvyšok platby zostáva vám a to platbu za 3 mesiace u Vás byť registrovaní.
Vopred za kladné vybavenie Vám ďakujem.
p. Paško
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
ID: GZMFFO18
Dobrý den.
Viz prosím komentář ze dne 11.05.2018, děkujeme Vám :
V zájmu řešení vzniklé situace prosím využijte standardního postupu a kontaktujte přímo náš Zákaznický servis na adrese: zakaznicky-servis@academicsingles.sk,
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.