Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#22739Neoprávnené stiahnutie viacej peňazí ako bolo dohodnuté

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 10 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
06.04.2018, před 7 lety

Marian Paško

Znění stížnosti

Dobrý deň. Rád by som Vás chcel požiadať o navrátenie čiastky 100 euro ,ktoré mi omylom stiahlo navyše. Malo byť zaplatené iba 19,48 euro a mne to stiahlo 119,48 eura z účtu. Preto Vás chcem požiadať o zaslanie čiastky 100 euro na účet z ktorého to bolo stiahnuté ,či že z účtu VÚB. Čiastka mala byť stiahnutá len na Tri mesiace a mne ste stiahli o 100 euro viacej. Ja som to chcel iba na 3 mesiace a potom ukončiť. Peniaze Vám boli zaslané 3.4.2018.Na meno "Mariansko". Za kladné vybavenie vopred ďakujem. Vyjadrenie mi pošlite na email: karci33@centrum.sk.

Ďakujem Marian.


Produkt

academic singler zoznámka


Požadované řešení

Vrátenie iba navýšenéj čiastky peňazí 100 euro a tím je to vyriešené a po 3 mesiacoch ukončiť u Vás členstvo.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2018 10:51, před 7 lety

Pokud společnost neoprávněně naúčtovala částku za služby, které si spotřebitel neobjednal, není spotřebitel povinen tuto částku platit, neboť společnost nemá právní důvod, na základě které by mohla platbu vymáhat. Pokud již spotřebitel tuto spornou částku zaplatil, má možnost společnost vyzvat k vydání bezdůvodného obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.5.2018 12:04, před 7 lety

ID: GZMFFO18


Dobrý den.

V zájmu řešení vzniklé situace prosím využijte standardního postupu a kontaktujte přímo náš Zákaznický servis na adrese: zakaznicky-servis@academicsingles.sk,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.6.2018 09:25, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.6.2018 10:37, před 7 lety


Marian Paško

Dobrý deň. Mne sa jedná o navrátenie navyšenéj čiastky o 100 euro. Zvyšok platby zostáva vám a to platbu za 3 mesiace u Vás byť registrovaní.

Vopred za kladné vybavenie Vám ďakujem.

p. Paško

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.6.2018 13:33, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.6.2018 15:57, před 7 lety

ID: GZMFFO18


Dobrý den.

Viz prosím komentář ze dne 11.05.2018, děkujeme Vám :

V zájmu řešení vzniklé situace prosím využijte standardního postupu a kontaktujte přímo náš Zákaznický servis na adrese: zakaznicky-servis@academicsingles.sk,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.7.2018 11:37, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.8.2018 14:36, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.