Společnost


Nebeslev s.r.o.

Počet nahlášených stížností:84
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 77 stížnostech.

#2274Nedodání zboží (Therma-Ray) a nevrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.02.2014, před 11 lety

Lucie Günterová

Znění stížnosti

Dobrý den,
loni v červenci 2013 jsem zaplatila částku 2 500 Kč za objednávku přístroje na epilaci termální vlnou Therma-Ray. Do dnešního dne zboží není dodáno a peníze vráceny. Firmu jsem kontaktovala několikrát emailem i telefonicky, vždy přislíbeno dodání a následně ticho po pěšině. Telefony zvedají jen sporadicky. Není se s nimi možné domluvit na ničem konkrétním.
Jak jsem se dočetla, firma je v insolvenčním řízení, jak může tedy dál zasílat nabídky a být "aktivní"?

Přihlášení do insolvenčního řízení je sice pěkné, ale asi nám moc nepomůže.


Produkt

Epilace termální vlnou - přístroj Therma Ray


Požadované řešení

Navrácení peněz a vyřešení aktivit této společnosti!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.2.2014 10:17, před 11 lety

V těchto případech záleží, kdo byl prodejcem a zda společnost Nebeslev s.r.o. nebyla pouze zprostředkovatelem, který jednal na jméno a účet poskytovatele služby - pak by bylo třeba se svých nároků domáhat po něm.
V případě, že byla společnost Nebeslev s.r.o. prodejcem, tedy ne zprostředkovatelem, je třeba pohledávku uplatnit vůči ní. Vůči společnosti Nebeslev s.r.o. se lze pohledávky domáhat i z důvodu, že sama vrácení peněz v obchodních podmínkách a tzv. Garancí spokojenosti přislibuje. Dne 28.8.2013 bylo se společností Nebeslev s.r.o. zahájeno insolvenční řízení, které je v současné době ve stavu: před rozhodnutím o úpadku. Z výše uvedeného důvodu bude třeba případně svou pohledávku včas přihlásit do insolvenčního řízení. Vzor přihlášky a pokyny naleznete na stránkách http://portal.justice.cz/Justice2/MS/ms.aspx?j=33&o=23&k=4732&d=203883 a podrobnější informace k probíhajícímu řízení na stránkách: https://isir.justice.cz/isir/ueu/vysledek_lustrace.do?ic=28645324&aktualnost=AKTUALNI_I_UKONCENA&rowsAtOnce=50
V případě, že spotřebitel nechce podávat přihlášku do insolvenčního řízení a společnost mu peníze sama o sobě nevrací, může podat žalobu k soudu. Její projednání bude ale patrně odloženo do rozhodnutí v rámci insolvenčního řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.5.2014 23:32, před 11 lety

Společnost Nebeslev s.r.o. na některé stížnosti zareagovala, přislíbila i plnění, ale dle informací od spotřebitelů plněno nebylo. Nyní již společnost na podané stížnosti nereaguje, tudíž jsme nuceni je uzavřít pro nereakci subjektu.

Společnost Nebeslev s.r.o. je v současné době v insolvenčním řízení a dosud nebylo rozhodnuto o úpadku. Pokud se již nestalo, doporučujeme přihlásit pohledávku do insolventního řízení - viz https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=ca8bb54e-374d-41ba-abce-eaad508b2c9b a https://isir.justice.cz/isir/common/stat.do?kodStranky=FORMULAR.

Obvykle je slevový portál pouze zprostředkovatelem, tudíž se lze domáhat plnění po dodavateli zboží nebo poskytovateli služeb. V těchto případech bude třeba zjistit, jaký je vztah mezi společností a obchodníkem, který měl dle smlouvy plnit. Vůči obchodníkovi, pokud také není v insolvenčním řízení, by bylo nutné domáhat se právních nároků soudní cestou. Před samotným podáním k soudu doporučujeme zaslat předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu (http://www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva)a až následně podat žalobu. Zároveň doporučujeme kontaktovat vhodného advokáta ( http://vyhledavac.cak.cz/Units/_Search/search.aspx ), který by se případu věnoval a při případném ústním jednání spotřebitele zastupoval.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
17.5.2014 23:33, před 11 lety


Lucie Günterová

Hodnocení: