Společnost


ELEKTRO SOLID s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#22740Škodolibý opravář si připravuje budoucí servisní zásah

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 20 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.04.2018, před 7 lety

Daniel Škorpil

Znění stížnosti

Opravář dne 24. 10. 2016 způsobil manipulací s pojistným ventilem bojleru jeho postupnou degradaci a nyní odmítá nahradit škodu. Oprava se pojistného ventilu nijak netýkala a nebylo mi jasné proč odrtrhl plastový kryt a otáčel kohoutem ventilu. Po jeho odchodu jsem zjistil, že ventil vydává bzučivý zvuk, což před zásahem nedělal. Jedná se o byt mojí babičky, které je 95 let a již minulý instalatér způsobil vytopení jejího bytu a sousedů pod ní. Bezbranná vše nechala opravit na své náklady. Doufal jsem, že se v tomto případě jedná o něco dočasného a ventil bude v pořádku. Po dvou letech začal ventil odkapávat. Může se to zdát jako dlouhá doba, ale tento typ je jeden z nejkvalitnějších s průměrnou životností 30 let. Navíc podle jeho slov nelze ventil vymenit bez demontáže celého bojleru, či-li práce za několik tisíc (to řekl před poškozením ventilu). Podivná faktura je vystavena na neexistující firmu.


Produkt

pozáruční servis


Požadované řešení

výměna poškozeného pojistného ventilu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2018 10:30, před 7 lety

Byla-li během provádění díla způsobena spotřebiteli škoda, je zhotovitel díla povinen tuto škodu nahradit. Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to možné nebo požádá-li o to poškozený, hradí se v penězích. Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit. Poškozená strana však musí prokázat výši škody a příčinnou souvislost mezi porušením povinnosti a následkem.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů pří České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2018 13:32, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.