Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Opravář dne 24. 10. 2016 způsobil manipulací s pojistným ventilem bojleru jeho postupnou degradaci a nyní odmítá nahradit škodu. Oprava se pojistného ventilu nijak netýkala a nebylo mi jasné proč odrtrhl plastový kryt a otáčel kohoutem ventilu. Po jeho odchodu jsem zjistil, že ventil vydává bzučivý zvuk, což před zásahem nedělal. Jedná se o byt mojí babičky, které je 95 let a již minulý instalatér způsobil vytopení jejího bytu a sousedů pod ní. Bezbranná vše nechala opravit na své náklady. Doufal jsem, že se v tomto případě jedná o něco dočasného a ventil bude v pořádku. Po dvou letech začal ventil odkapávat. Může se to zdát jako dlouhá doba, ale tento typ je jeden z nejkvalitnějších s průměrnou životností 30 let. Navíc podle jeho slov nelze ventil vymenit bez demontáže celého bojleru, či-li práce za několik tisíc (to řekl před poškozením ventilu). Podivná faktura je vystavena na neexistující firmu.
pozáruční servis
výměna poškozeného pojistného ventilu
|
Tweet |
Byla-li během provádění díla způsobena spotřebiteli škoda, je zhotovitel díla povinen tuto škodu nahradit. Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to možné nebo požádá-li o to poškozený, hradí se v penězích. Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit. Poškozená strana však musí prokázat výši škody a příčinnou souvislost mezi porušením povinnosti a následkem.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů pří České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.