Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#22744Špatna informace o dodání zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.04.2018, před 7 lety

Jaroslava Kowalczykova

Znění stížnosti

Dne 4.4.2018 mi od zdocp přišla SMS o doručení zásilky dne 5.4. mezi 8.-14 hod. Ten dem jsem si změnila čas na 13-19hod. Ještě ten den mi bylo oznámeno že přijali oznámení o změně času. Dne 5.4.jsem celé odpoledne byla doma. Zásilka mi nebyla doručena a ani se nikdo nenapsal, že mi zásilka nebude doručena. Druhý den 6.4.jsem volala na tel.c. 800104410 a tam mi řekli, že zásilka nemohla byt doručena proto že zásilku převzali až toho 5.4. Jak je možné aby mi byla už 4.4.zaslana SMS o doručení zásilky když ji převzali až 5.4. Hlavni je že se stále navyšují poplatky ale služby jsou mizerný a neodpovídají ceně za kterou se plati. Kowalczykova


Požadované řešení

Aby se už konečne zlepšily služby České pošty a dopravců.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2018 09:28, před 7 lety

Pro změnu doručení zásilky je možné využít webové stránky https://www.ceskaposta.cz/sluzby/ostatni-sluzby/zmena-dispozice. Pokud tato služba není funkční, má spotřebitelka možnost uplatnit reklamaci. Reklamaci je možné uplatnit na kterékoliv pobočce pošty. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitelka do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.