Počet nahlášených stížností: | 16 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
dodané zboží 1.12.2017 , vráceno dne 7.12.2017, od té doby komunikace e-mailem po každých 14 dnech bezvýsledná, vždy jen přislíbení řešení a po posledním e- mailu , už se aní neozvali. Dluží mi 1638 Kč. Nemohu dělat víc, není uvedeno nic jen pro komunikaci e-mail.
dodané zboží se mi nelíbilo, tak jsem ho v uvedené 14 denní lhůtš vrátila, jak bylo prodejcem uvedeno a napsala e-mail, že zboží vracím
požaduji 1638 Kč za zboží které jsem vrátila podle pokynů prodejce, tento shop italstore pořád své zboží prodává, bylo potřeba jeho činnost ověřit a upozornit ostatní zákazníky
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží (nebo i před jeho dodáním). Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.