Počet nahlášených stížností: | 49 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Jako registrovaná kupující jsem dne 12.1.2014 objednala kosmetiku v ceně 894 Kč včetně poštovného. Na emailovou výzvu "Uhraďte prosím celou částku 894 Kč na účet: 2300138844/2010 pod variabilním symbolem: 134719
Ihned po připsání peněz na účet bude zásilka okamžitě expedována."
Jsem 15.1.2014 odeslala platbu. Zboží do dnešního dne nemám. Telefon uvedený v e-shopu je nedostupný a emaily nikdo nereaguje.
Kosmetiku Eveli nakupuji již od roku 2011 a doposud jsem problémy neměla.
dodání zboží nebo vrácení peněz
|
Tweet |
V případě, že prodejce dle uzavřené smlouvy neplní, může kupující na základě § 1977 občanského zákoníku od smlouvy odstoupit. Na základě odstoupení od kupní smlouvy je prodejce povinný vrátit kupujícímu uhrazené finanční částky.
Bohužel společnost na výzvy k reakci na podané stížnosti nereagovala. Vzhledem k tomu, že pro možnost řešení sporu prostřednictvím mimosoudního řešení sporů je třeba spolupráce obou smluvních stran, bude stížnost uzavřena.
Zároveň dle nám dostupných informací se společnost s žádným zákazníkem dosud nevyrovnala. Vzhledem k počtu a obsahu stížností doporučujeme podat trestní oznámení, přičemž od jednoho spotřebitele již máme spisovou značku trestního oznámení na společnost - KRPA-168343-2/PŘ-2014-001412.
Pokud se tak již nestalo, doporučujeme se k tomuto trestnímu oznámení co nejdříve připojit.
Spotřebitelka nám dnes ke stížnosti sdělila následující:
Dobrý den,
zboží mi bylo dodáno dnes, 14.8. 2014. Společnost mne sama kontaktovala.