Počet nahlášených stížností: | 790 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 9 |
Zdravím,dnes jsem v prodejně Lídl zakoupila víno Ergi Bikavér,nad bednami s vínem byla cedule že je za 39.75.U pokladny mi bylo účtováno 59.90.Když jsem se ohradila,bylo mi sděleno,že ta menší cena platí při zakoupení 3+1 lahve.Asi to tam napsánéo bylo,ale tak malými písmeny,že si toho normálně člověk ani nepovšimne!Je nutné psát tyto "akce"většími písmeny,aby se zákazník necítil podveden.Já po této(né první)zkušenosti budu nakupovat tyto "levné"produkty raději v u jiných prodejců,kde je cena jasně vyznačena a kupující není v podstatě přiveden v omyl.Já bych za 59.90 to víno jinak nebrala.
Ace na víno 3+1 zdarma
Uvádět čitelné a jednoznačné značení ceny produktů.
|
Tweet |
Klamavou obchodní praktiku definuje § 5 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Takovou praktikou je jednání podnikatele vůči spotřebiteli, které je v rozporu s požadavky odborné péče a je způsobilé podstatně ovlivnit jeho rozhodování tak, že může učinit obchodní rozhodnutí, které by jinak neučinil.
Zjištění porušení zákazu klamavé obchodní praktiky může být sankcionováno ze strany České obchodní inspekce, které může spotřebitel podat podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Dobrý den, paní Nosková,
tato situace nás mrzí. Na podmínky této akční nabídky však zákazníky informujeme nejen v samotné prodejně přímo u daného sortimentu, ale rovněž v letáku, který je Vám v našich prodejnách k dispozici.
Vaši zpětnou vazbu ovšem určitě předáme k zamyšlení odpovědným kolegům.
Děkujeme za ni a přejeme příjemný zbytek dne.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.