Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:790
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#22753Uvedení zákazníka v omyl

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 29 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.04.2018, před 7 lety

Milada Nosková

Znění stížnosti

Zdravím,dnes jsem v prodejně Lídl zakoupila víno Ergi Bikavér,nad bednami s vínem byla cedule že je za 39.75.U pokladny mi bylo účtováno 59.90.Když jsem se ohradila,bylo mi sděleno,že ta menší cena platí při zakoupení 3+1 lahve.Asi to tam napsánéo bylo,ale tak malými písmeny,že si toho normálně člověk ani nepovšimne!Je nutné psát tyto "akce"většími písmeny,aby se zákazník necítil podveden.Já po této(né první)zkušenosti budu nakupovat tyto "levné"produkty raději v u jiných prodejců,kde je cena jasně vyznačena a kupující není v podstatě přiveden v omyl.Já bych za 59.90 to víno jinak nebrala.


Produkt

Ace na víno 3+1 zdarma


Požadované řešení

Uvádět čitelné a jednoznačné značení ceny produktů.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.5.2018 10:25, před 7 lety

Klamavou obchodní praktiku definuje § 5 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Takovou praktikou je jednání podnikatele vůči spotřebiteli, které je v rozporu s požadavky odborné péče a je způsobilé podstatně ovlivnit jeho rozhodování tak, že může učinit obchodní rozhodnutí, které by jinak neučinil.

Zjištění porušení zákazu klamavé obchodní praktiky může být sankcionováno ze strany České obchodní inspekce, které může spotřebitel podat podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.6.2018 14:20, před 7 lety

Dobrý den, paní Nosková,

tato situace nás mrzí. Na podmínky této akční nabídky však zákazníky informujeme nejen v samotné prodejně přímo u daného sortimentu, ale rovněž v letáku, který je Vám v našich prodejnách k dispozici.

Vaši zpětnou vazbu ovšem určitě předáme k zamyšlení odpovědným kolegům.

Děkujeme za ni a přejeme příjemný zbytek dne.

S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.7.2018 15:27, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.8.2018 09:08, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.