Počet nahlášených stížností: | 714 |
Z toho za letošní rok: | 76 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den dnes 7.7.2018 jsem si převzal od Vás dobírku bezdrátové sluchátka model : i7S TWS - za 753.-Kč. Hned jsem je vyzkoušel - bohužel funguje vždy jen jedno sluchátko :-(
Je mi to líto - moc jsem se na sluchátka těšil - poprvé v životě jsem si objednával zboží přes internet a bohužel musím to už takto řešit :-( třeba to neumím spárovat i když to je dost nepravděpodobné ... pokud mi sluchátka vyměnite budu rád - nevěřím ze by to bylo z Vaši strany naschvál ... myslím že vada bude v produktu. Pokud mne budete kontaktovat budu rád aspoň mi poradíte zda sluchátka zapojují správně. Pavel Gondolan Doležalova 1022/3 Praha 9 19800 Černý Most - mobil 722473060 - p.gondolan@email.cz Děkuji za kladné vyřízení. P.G.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravu věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Jelikož smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Slúchadlá je najskôr potrebné spárovať vzájomne, až následne jedno z nich s telefónm (viď. návod na obsluhu).
Návod v českom jazyku je súčasťou balenia. V prípade, ak jeho súčasťou nebol, sa zákazníkovi ospravedlňujeme. Môžeme ho dodatočne poslať prostredníctvom pošty, príp. je prístupný aj v elektronickej forme na http://www.hs-plus.com/cz/
Do 14 dní od prevzatia balíka má zákazník možnosť odstúpiť od kúpnej zmluvy, súčasne má nárok na výmenu produktu alebo na vrátenie peňazí. Všetky potrebné informácie sú prístupné na stránke www.vigoshop.cz v sekcii reklamácie a výmeny.
V prípade akýchkoľvek otázok má zákazník možnosť kontaktovať naše zákaznícke oddelenie telefonicky, prostredníctvom e-mailu, online chatu i cez sociálne siete Facebook a WhatsApp. Všetky kontaktné údaje sú uvedené na stránke www.vigoshop.cz
Dobrý den - zkoušel jsem to snad milionkrát ! Vždy funguje jen jedno sluchátko ! Už jsem si koupil jiné. Byl bych nesmírně rád kdyby jste mi vrátili peníze a to částku 753.- Kč na adresu : Pavel Gondolan Doležalová 1022/3 Praha 9 19800 - černy most. Děkuji. P. G.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na vyjádření spotřebitele.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.