Společnost


Sváček Jiří

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2276Dotaz - koupě masážního polštářku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 rok 1 měsíc 7 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
17.02.2014, před 11 lety

Božena Adamcová

Znění stížnosti

Jedná se spíš bohužel o dotaz, neboť to budou již 2 roky, co se mi stal stejný případ jak uvádíte o firmě Balamia -na chodbě Furura u marketu Tesco v Ostravě mně odchytili a "vyhrála" jsem 50% slevu, takže jsem se nechala přesvědčit a zakoupila si masážní polštářku. Vzhledem k tomu, že na pokl. dokladu mám uvedenu záruku 48 měsíců, paragon je ze dne 26.3.2012, tak teoreticky by možná bylo vrácení zboží?Ale zatím přístroj je funkční, používala jsem ho ale naprosto minimálně, pár prvních měsíců. Není možné nějaké potrestání prodejce za úmyslné klamání spotřebitele a předražení ?
Každopádně děkuji za informace, že dnes když není na kupní smlouvě uvedeno, že je možno vrátit do 14 dnú, že se tato lhůta prodlužuje o celý rok. Jen mimochodem, v mém případě k uzavření nějaké kupní smlouvy vůbec nedošlo, mám jen paragon s dobře čitelným razítkem.

Děkuji za vyjádření. Adamcová


Produkt

název výrobku je MAXIWELL II


Požadované řešení

Vrácení zboží prodejci a vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.3.2014 16:41, před 11 lety

V případě, že nebylo dosud od smlouvy odstoupeno, tak bez důvodu již smlouvu zrušit nelze. Ale pokud prodejce přislíbil záruku 48 měsíců, lze v této době výrobek reklamovat, pokud se na něm vyskytne vada.
Samotný problém předražení - ceny jsou smluvní, tudíž cena, se kterou obě smluvní strany souhlasili je platně sjednána.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2015 14:21, před 10 lety

Subjekt Sváček Jiří se nerozhodl využít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.