Společnost


ENVONA s.r.o.

Počet nahlášených stížností:139
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#22763Nekalé praktiky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 19 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.04.2018, před 7 lety

Eva Průšová

Znění stížnosti

V lednu tohoto roku se vnutit do domácnosti mé 84 leté maminky zástupce společnosti Envona s nabídkou dodavatele energii. Na argument, že má podepsanou smlouvu s jinou společností se nabídl, že ji pouze ukáže možnosti. Celé to dopadlo tak, že v těchto dnech přišla smlouva s Centropolem. Na základě plné moci podepsaná Envonou. Maminka ani neví, kdy podepsala plnou moc. Tuto smlouvu budu pisemne rusit, bohužel mi nic jiného zřejme nezbívá. ID zhotovitele 123 je pro mě nečitelné. Věřím, že se mi vše podaří a zároveň podám stížnost na Energetický úřad a zvažuji právní pomoc. Nejasné je pro mě i datování dokladů. Nepotřebujeme, aby jako partner dodavatele energii byla společnost Envona


Požadované řešení

Žádám, aby společnost Envona, zlikvidovala veškerá data týkající se osoby mé maminky a zároveň také i plnou moc, kterou ovšem nevím, jak získali.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.5.2018 10:47, před 7 lety

Podnikatel má povinnost spotřebitele seznámit se službou a jejími hlavními vlastnostmi. Pokud tak neučiní, mohou být naplněny znaky klamavého opomenutí, jenž je nekalou obchodní praktikou, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Spotřebitel by mohl namítat neplatnost přihlášky, neboť byl druhou stranou uveden v omyl o rozhodující okolnosti.

Jestliže strana podepisující přihlášku vůbec nevěděla, jakou listinu podepisuje, resp. se domnívala, že podepisuje listinu jinou, mohlo by se jednat až o zdánlivé právní jednání pro nedostatek vůle dle § 551 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Dozor nad dodržováním pravidel ochrany spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, má možnost obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více o podání na www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Odstoupit od smlouvy, která byla uzavřena mimo obchodní prostory společnosti (bez ohledu na to, zda si návštěvu obchodníka spotřebitel vyžádal či nikoliv), je možné ve lhůtě 14 dní od uzavření smlouvy. Pokud však spotřebitel o tomto svém právu nebyl poučen nebo neobdržel-li formulář pro odstoupení od smlouvy, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od uzavření smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2018 14:13, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.