Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Odvolávám se proti rozhodnutí o neplnění poj. události ze dne 5.3.2018. Na pojišťovnu jsem se obrátila s hlášením pojistné události, kdy jsem utrpěla zhmoždění pravé kyčle dle doktora diagnoza S700. V oceňovacích tabulkách poj. MetLife je max. doba plnění 15 dnů. Rozhodnutí poj. mi přišlo na Pánev, na kterou se pojistná ochrana nevztahuje. S tou jsem však nemarodila, tak nechápu, kde na to přišli. Po obdržení rozhodnutí jsem ihned kontaktovala svou pojišťovací zprostředkovatelku, která na pojišťovnu MetLife napsala email a žádala o vysvětlení. Pojišťovna však do dnešního dne nereagovala, a proto se obracím na dTest.
Pojistná smlouva č.49209800
Žádám, o prošetření, protože dle lékařské zprávy jsem se léčila se zhmožděnou kyčlí. Podle oceňovacích tabulek poj. mám nárok na proplacení 15ti dnů. A to také požaduji.
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka s likvidací pojistné události nesouhlasí, měla by nesouhlas se šetřením pojistné události zaslat pojišťovně a požadovat znovu prošetření případu. Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím našich webových stránek, má spotřebitelka možnost využít mimosoudního řešení sporů.
Je-li předmětem sporu smlouva o životním pojištění, je pro mimosoudní řešení sporu příslušný finanční arbitr. Finanční arbitr je oprávněný rozhodovat spory mezi spotřebitelkou a pojistitelem nebo pojišťovacím zprostředkovatelem při nabízení, poskytování nebo zprostředkování životního pojištění. Řízení před finančním arbitrem je zdarma. Formulář k podání návrhu na zahájení řízení je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.
Společnost nám zaslala následující sdělení:
"Pojišťovna se se stížnostmi seznámila a klientům budou zaslány vysvětlující dopisy k postupu pojišťovny."
Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, která tak má možnost na vyjádření společnosti reagovat.
Na pojišťovnu jsem poslala písemnou stížnost, protože se nic nedělo a ta mi odepsala, že se tím budou zabývat. Do 30 dnů mě budou písemně informovat o výsledku.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.