Počet nahlášených stížností: | 12 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Níže zasílám e-mail, který jsem obdržela po objednání zboží ve vašem e-shopu. Dle instrukcí jsem zboží téhož dne zaplatila na uvedený účet, ale již jsem ho neobdržela. Pokusila jsem se odpovědět na vámi zaslaný e mail, ale vrátil se mi s tím, že adresát neexistuje....?
23. 3. 2018, 10:32
info@coolisek.cz info@coolisek.cz
Přijatá objednávka číslo 10324143
Vážený zákazníku,
přijali jsme Vaši objednávku v našem internetovém obchodě.
Seznam Vámi objednaného zboží:
Název Množství Cena Celkem
Dětské námořnické tričko dlouhý rukáv (337dl_r_ namornik)
(velikost 74) 2 ks 124,00 Kč 248,00 Kč
Platba předem na účet 65,00 Kč 65,00 Kč
CELKEM 313,00 Kč
Číslo objednávky : 10324143
Datum : 23.03.2018 10:32:18
Děkujeme za Váš nákup!
V případě platby na účet předem prosím uhraďte celkovou částku včetně poštovného na č.ú.2500090339, kód banky 2010 a jako v.s. uveďte číslo objednávky.
Děkujeme a přejeme Vám krásný den :o)
coolíšek.cz
dvě dětská námořnická trička : Název Množství Cena Celkem Dětské námořnické tričko dlouhý rukáv (337dl_r_ namornik) (velikost 74) 2 ks 124,00 Kč 248,00 Kč Platba předem na účet 65,00 Kč 65,00 Kč CELKEM 313,00 Kč Číslo objednávky : 10324143 Datum : 23.03.2018 10:32:18
Vrácení peněz
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitelka může žádat zákonný úrok z prodlení.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce výzvy k plnění, předžalobní výzvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Podnikatelka byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.