Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 2.10. jsem si vztvořila profil na seznamce Academic Singles.
Za službu Premium zaplatila avízovaných 139,-Kc.Profil již delší dobu neotvírám.
Dnes jsem hlubší kontrolou svého BÚ zjistila, že mi byla BEZ MÉHO SOUHLASU NEOPRÁVNĚNĚ DNE 6.2.2018 STRŽENA ČÁSTKA 2247,-Kč.Neznám důvod,PROČ?????
Neprodleně jsem ještě dnes, po zjištení této skutečnosti a vyslechnutí pořadu v TV NOVA Na vlastní oči na toto téma podivné společnosti jsem odeslala na mail společnosti ACADEMIC SINGLES dle jejich VOP A FORMULÁŔE POŽADAVEK, tj.OKAMŽITOU VÝPOVĚĎ - ODSTOUPENÍ OD TÉTO SLUŽBY, A NAVRÁCENÍ POŽADOVANÉ STRŽENÉ ČÁSTKY 2247,-KČ ZPĚT NA BÚ.
VĚŘÍM ,že se tak v co nejkratší době stane. Jednání této společnosti je přinejmenším podivné.....
seznamka
OKAMŽITOU VÝPOVĚĎ - ODSTOUPENÍ OD TÉTO SLUŽBY U ACADEMIC SINGLES,smazání mého profilu, osobních dat, A NAVRÁCENÍ POŽADOVANÉ STRŽENÉ ČÁSTKY 2247,-KČ ZPĚT NA BÚ.
a potvrzení na můj email, , PÍSEMNÉ, že moje výpověď byla neprodleně přijata, zaevidována, a KDY BYLY PENÍZE ZASLÁNY ZPĚT NA MUJ BÚ A PÍSEMNÉ PROHLÁČENÍ,ŹE JIŽ VZÁJEMNĚ NEEXISTUJE ŽÁDNÝ ZÁVAZEK SE SPOLEČNOSTÍ ACADEMIC SINGLES A MOU OSOBOU.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět. Smazání profilu samotným spotřebitelem není výpovědí, tím se jen spotřebitel zbavuje možnosti využívat placené služby.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: OOS5DD95
Dobrý den.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami Academic singles (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 03/10/2017. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.
Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,
děkujeme Vám.
........................
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
Vaše Prémiové členství je platné do 04/05/2018, po uvedeném datu nebude prodloužené.
DOBRÝ DEN, DĚKUJI DTESTU ZA POMOC.
jak se případ vyvíjí dále :
cituji :
........................
"Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Toto je potvrzení Vaší výpovědi.
Vaše Prémiové členství bude ukončeno dne 04/05/2018.
Vaše Prémiové členství již nebude obnovené a nebudou požadované žádné další platby.
Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat.
Děkujeme Vám za využití našich služeb.
S přátelským pozdravem
Academic Singles zákaznický servis"
...........................
Toto mi zaslali e-mailem dne 10.4.2018.Ano, ČLENSTVÍ BUDE ZRUŠENO K 4/5/2018. ALE :
ZNOVU požaduji po společnosti ACADEMIC SINNGLES VRÁCENÍ NEOPRÁVNĚNĚ STRŽENÉ ČÁSTKY 2247,-Kč , NAVÍC BEZ MÉHO VĚDOMÍ, Z BÚ.
Dovoluji si požádat tedy ještě o dořešění NÁVRÁCENÍ neoprávněně stržené částky 2247,- Kč.
Děkuji.
Ing. Ivana Slavíková
Společnost má povinnost, než dojde k uzavření smlouvy, informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Informace o prodloužení pouze v obchodních podmínkách pak dostatečná není. Platební stránka sice obsahuje informaci o automatické prolongaci, avšak dle našeho názoru nedostatečným způsobem. Je zarážející, že ostatní text je uveden černou barvou, která v kombinaci se světlým podkladem umožňuje jednoduché přečtení, zatímco poučení o automatické prolongaci je uvedeno šedým písmem na šedém podkladu, takže je o poznání méně čitelné a přehlédnutelné. Závazně posoudit, zdali je poučení poskytnuté takovou formou dostatečné však přísluší jedině soudu. Pokud by však dostatečné nebylo, nevznikla by na straně spotřebitele povinnost uhradit poplatek za prodloužené členství.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat na vyjádření spotřebitelky.
ID: OOS5DD95
Dobrý den.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu) a vznikl tím nárok na navrácení uhrazeného členského poplatku, přepošlete nám prosím svůj email s přiloženou řádnou Výpovědí, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,
děkujeme Vám.
Vážený Dteste, velmi děkuji za Vaši pomoc,které si vážím.
10.4.mi od společnosti přišlo potvrzení , ŽE SMLOUVA JE ŘÁDNĚ NA ZÁKLADĚ MÉ
VÝPOVĚDI ,NASKENOVANÉ A VLASTNORUČNĚ PODEPSANÉ, NAVÍC V POŽADOVANÉM ZNĚNÍ A FORMÁTU,
ZRUŠENA.
DNES však mi došel ZNOVU email , že Smlouva STÁLE NENÍ ZRUŠENA.
Toto je má reakce SPOLEČNOSTI ACADEMIC SINGLES,tedy K 16.4.2018 :
POTÉ :
Nejprve přikládám kopii toho co jsem obdržela 11.4.2018, poté co jsem obdržela 16.4.
Dovoluji si Vás zdvoříle tedy opět s důvěrou požadat o SNAD JIŽ DEFINITIVNÍ UKONČENÍ KOMUNIKACE S TÍM, ŽE SMLOUVA JE VYPOVĚZENA ŘÁDNOU VČASNOU VÝPOVĚDÍ, ZRUŠENA A ŽE JE ROVNĚŽ ZRUŠEN MŮJ PROFIL NA JEJICH STRÁNKÁCH.
Děkuji předem.
Ing.Ivana Slavíková
..........................................................................
Vážení A.S.,
toto - VIZ NÍŽE- jste mi zaslali 11.4.2018.
NECHÁPU, CO SI DOVOLUJETE, ZASLAT MI
Z N O V U
JAKÝSI DOKUMENT-DOPIS-ŽE ČLENSTVÍ -SMLOUVA NENÍ JIŽ ZRUŠENA .
BUDE LI SE TOTO OPAKOVAT, PŘEDÁM VĚC PRÁVNÍKŮM.
S pozdravem
Ing.Ivana Slavíková
....................................................................................
> Od: Academis Singles Customer Service
> Komu: ivanaslavikova@centrum.cz
> Datum: 11.04.2018 13:41
> Předmět: Re: [Ticket#2018040910000639] Výpověď ze
>
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Toto je potvrzení Vaší výpovědi.
Vaše Prémiové členství bude ukončeno dne 04/05/2018.
Vaše Prémiové členství již nebude obnovené a nebudou požadované žádné další platby.
Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat.
Děkujeme Vám za využití našich služeb.
S přátelským pozdravem
Academic Singles zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@academic-singles.cz
______________________________________________________________
> Od: "IvanaSlavikova"
> Komu: Academis Singles Customer Service
> Datum: 19.04.2018 14:36
> Předmět: Re: [Ticket#201804091000
>
Dobrý den ,
vážení .již 2x jsem Vám zasílala naskenovanou Výpověď.Naposledy dne 10.4.2018, a Vy jste mou Výpověď AKCEPTOVALI a SLUŽBU VYPOVĚDĚLI ,SMLOUVU ZRUŠILI.VIZ VÁŠ EMAIL.. níže !!!!
Dnes tedy potřetí
ZASÍLÁM NASKENOVANOU VÝPOVĚD V PŘÍLOZE A VĚŘÍM, ŽE JE TO JIŽ POSLEDNÍ KOMUNIKACE MEZI NÁMI.
S pozdravem
Ing. Ivana Slavíková
_____________________________________________________________
> Od: Academis Singles Customer Service
> Komu: ivanaslavikova@centrum.cz
> Datum: 16.04.2018 15:54
> Předmět: Re: [Ticket#2018040910000639] Výpověď ze
>
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Je nám líto, ale v požadované výpovědní lhůtě před dalším obnovením sme od Vás neobdrželi podepsanou žádost o zrušení. Tak, jak bylo uvedeno v našich Všeobecných obchodních podmínkách, obnovení předplatného proběhne podle plánu, nebo se tak již stalo.
Informace o zrušení a obnovení členství jsou Vám k dispozici v sekcích FAQ / Pomoc a ve Všeobecných obchodních podmínkách v případě, že si je chcete překontrolovat.
Pokud jste nám svou podepsanou výpověď zaslali před dalším obnovením, prosím přepošlete nám ji a Váš účet bude aktualizován.
Přiložte prosím původní žádost (např. orginální email s datem poslání, kopii odeslání faxu nebo doklad o zaslání dopisu). Tímto způsobem můžeme považovat Vaši první žádost za platnou.
Pokud nevlastníte důkaz, že Vaše žádost byla zaslána v řádném čase, budete zodpovědní za všechny platby nebo splatné poplatky do dne, dokud bude Vaše členství zrušeno.
Rádi bychom tuto záležitost vyřešili v co nejkratším čase a proto Vás žádáme o co nejrychlejší zpětnou vazbu.
S přátelským pozdravem
Academic Singles zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@academic-singles.cz
http://www.academic-singles.cz
be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau
15/04/2018 17:10 - IvanaSlavikova wrote:
,
Vážení,
Na základě Vašeho vyjádření na www.vašestížnosti.cz- dTestu
Vám tímto znovu odesílám Výpověď- odstoupení od Smlouvy a také
dúražnou žádost o navrácení neoprávněně a BEZ MÉHO SOUHLASU stržené částky 2247,-Kč dne 6.2.2018 z mého BÚ.
S pozdravem
Ing.Ivana Slavíková
______________________ Původní zpráva: ________________________
> Od: "IvanaSlavikova"
> Komu: Academis Singles Customer Service
> Datum: 10.04.2018 09:34
> Předmět: Re: [Ticket#201804091000
>
Dobrý den,
Tímto opakovaně a důrazně žádám o Výpověď - ODSTOUPENÍ od SMLOUVY - placené služby ACADEMIC SINGLES
a navrácení neprávem stržené částky 2247,- z mého BÚ.
Rovněž ŽADÁM O VAŠE ZÁVAZNÉ PÍSEMNÉ PROHLÁŠENÍ, ŽE JIŽ NEEXISTUJE JAKÝKOLIV SMLUVNÍ VZTAH S VAŠÍ SPOLEČNOSTÍ A MOU OSOBOU A ŽE VEŠKERÉ VZÁJEMNÉ POHLEDÁVKY JSOU JIŽ VYROVNÁNY.
POKUD SE TAK NESTANE, PŘEDÁM TUTO KAUZU ORGÁNŮM ČINNÝM V PRÁVNĚTRESTNÉ OBLASTI.
V příloze tohoto dopisu zasílám požadovaný naskenovaný dokument v pdf. s mým vlastnoručním podpisem- VÝPOVĚĎ - Odstoupení od Smlouvy ACADEMIC Singles.
Žádám tímto obratem o sdělení , kdy k ukončení smlouvy došlo a info, kdy mi bude vrácena částka 2247,- Kč na můj BÚ, ze kterého jste mi tyto Kč odebrali, aniž BYSTE COKOLIV A JAKKOLIV OZNÁMILI -----
S pozdravem
ING.IVANA SLAVÍKOVÁ
Mobil 732468441
______________________________________________________________
> Od: Academis Singles Customer Service
> Komu: ivanaslavikova@centrum.cz
> Datum: 09.04.2018 19:09
> Předmět: Re: [Ticket#2018040910000639] Výpověď ze
>
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Je nám líto, že si nás přejete opustit.
Pojďme se podívat, jak byste mohli jednoduše své členství zrušit. Akceptujeme žádosti o výpověď které jsou zaslány faxem, dopisem nebo jako přílohu emailu. Upozorňujeme, že Vaše žádost musí být podepsána.
Nezapomeňte prosím uvést Vaše celé jméno a emailovou adresu, abychom Váš profil mohli identifikovat a odpovědět Vám v co nejkratším čase.
Po zpracování výpovědi obdržíte potvrzovací email s datem vypršení Vašeho členství. Pokud tento email neobdržíte neváhejte nás opět kontaktovat.
Zde jsou možnosti, jak nám zaslat Vaší podepsanou výpověď:
Příloha emailu (.pdf .jpg nebo .gif) přímo odpovědí na tento email.
Fax: 00420 227203713
Poštou: BE2 S.à.r.l. 13, rue du Commerce L-1351 Luxembourg Luxembourg
DŮLEŽITÁ INFORMACE
Aby se zastavilo automatické obnovení Vašeho předplatného, je potřeba zaslat Vaši podepsanou žádost o výpověď nejméně 4 dny před jeho obnovením.
Datum svého obnovení si můžete překontrolovat online kliknutím přímo na ikonu kruhové fotografie a pak kliknutím na možnost "Nastavení"
S přátelským pozdravem
Academic Singles zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@academic-singles.cz
http://www.academic-singles.cz
be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau
09/04/2018 00:11 - IvanaSlavikova wrote:
Tímto opakovaně a důrazně žádám o Výpoveď - ODSTOUPENÍ od SMLOUVY - placené služby ACADEMIC SINGLES
a navrácení neprávem stržené částky 2247,- z mého BÚ.
Rovněž ŽADÁM O VAŠE ZÁVAZNÉ PÍSEMNÉ PROHLÁŠENÍ, ŽE JIŽ NEEXISTUJE JAKÝKOLIV SMLUVNÍ VZTAH S VAŠÍ SPOLEČNOSTÍ A MOU OSOBOU A ŽE VEŠKERÉ VZÁJEMNÉ POHLEDÁVKY JSOU JIŽ VYROVNÁNY.
POKUD SE TAK NESTANE, PŘEDÁM TUTO KAUZU ORGÁNŮM ČINNÝM V PRÁVNĚTRESTNÉ OBLASTI.
S pozdravem
ING.IVANA SLAVÍKOVÁ
______________________ Původní zpráva: ________________________
> Od: "IvanaSlavikova"
> Komu:
> Datum: 08.04.2018 23:35
> Předmět: ODSTOUPENÍ OD PLACEN
>
Komu be2 S.à.r.l., zákaznický servis/odstoupení od smlouvy, 13 rue du Commerce, L-1351 Luxemburg, Lucembursko:
Tímto odstupuji od mnou/ uzavřené smlouvy o nákupu následujícího zboží (*)/ poskytnutí následující služby (*) PREMIUM
Objednáno dne (*)/ __2.10.2017________________________
Jméno spotřebitele/spotřebitelů: _Ing.Ivana Slavíková_________________________
Adresa spotřebitele/spotřebitelů: _Nad starou pískovnou 1282,156 00 Praha 5 - Zbraslav_________________________
Datum: ___8.4.2018_______________________
___________________________________________________________________________________
Volitelná informace:
Vaše e-mailová adresa použitá k registraci: _
ivanaslavikova@centrum.cz
Uživatelské jméno : Ivana
Datum nákupu : 6.2.2018
Zaplacená částka : 2247,- Kč
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.
ID: OOS5DD95
Dobrý den.
Viz prosím komentář z 10.04.2018:
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
Vaše Prémiové členství je platné do 04/05/2018, po uvedeném datu nebude prodloužené.
................................
16.04.2018 bylo Zákaznickým centrem vyžádáno pouze potvrzení o realizaci včasné Výpovědi, které by opravňovalo k refundaci Vašeho stávajícího Prémiového členství, platného 04.02.2018 - 04.05.2018.
Svůj profil můžete vymazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil", mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.