Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#22778Balíčky poházené vedle schránky na ulici

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 hodina 4 minuty

Detail stížnosti

Publikováno
09.04.2018, před 7 lety

Denisa Fazekašová

Znění stížnosti

Dobrý den. Poslední dobou je doručování čehokoliv čím dál tím horší! Ale tentokrát jsem opravdu vytočená! Ve čtvrtek 5.4. nám byly doručovány balíčky. Jednalo se o balíčky z ciziny, které už byly zaplaceny. Jak si může pošťačka vůbec dovolit, když se jí ty věci nevejdou do schránky hodit je vedle schránky? A tím pádem na veřejnou ulici? Tak když se neobtežuje vůbec zazvonit má snad dát lísteček, že jsou věci na poště! A ne je nechat jen tak někde venku! Věci jsou poničené a byly rozfoukané všude kolem! Jak teď máme zjistit zda něco nechybí? Další balíčky čekáme a jsou pro nás důležité! Rádi bychom aby se to už neopakovalo. My si pro balíčky klidně zajedeme na poštu.
Adresa: Březenec 190
Jirkov, 431 12
Děkujeme.
S pozdravem Denisa Fazekašová, Jana Fazekašová, Jana Kacerovská


Požadované řešení

Doufáme, že se to nějak vyřeší se zaměstnankyni české pošty, která k nám jezdí. Věříme, že už se to nebude opakovat a nebudeme balíčky sbírat všude kolem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.4.2018 12:12, před 7 lety

Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má spotřebitelka možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.