Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#2278Neposkytnutí služby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 2 dny 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.02.2014, před 11 lety

Bořivoj Wiesner

Znění stížnosti

Dne 11.2.2014 jsem si byl v prodejně 02 CHEB zavést službu na mé pevné lince 354432115 (,kterou bez problémú platím od roku1975),Jedalo se o internet a televizní vysílání.Tato služba mi byla odmítnuta s tím,že u nich mám jakýsi záznam z roku 2001 kdy jsem nezaplatil jistou částku...Vím že tento problém jsem řesil v Karlových varech téhož roku a vše se vyřešilo k oboustranné spokojenosti.Od té doby mne nikdo nekontaktoval ani neupomínal.V roce 2009 jsem si bez problému nechal zavést internet na téže lince a bez problémú jej při odjezdu do zahraničí zrušil.Nyní po 13cti letech se dozvím ,že opět 02 dlužím.Nechápu to a jsem opravdu rozhořčen.Kdyby během 39let byl jediný problém s placení výše uvedené pevné linky,pochyboval bych o své snaze nikomu nic nedlužit,ale takto jsem utvrzován v tom,že se jedná o nekalé prtaktiky ze strany 02.Zˇádám o okamžitou nápravu a vyrozumění .


Produkt

Zavedení internetu a televizního vysílání na pevné lince 354432115


Požadované řešení

Odstranění problému a vysvětlení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2014 11:02, před 11 lety

V případě, že může spotřebitel prokázat svou bezdlužnost vůči společnosti, doporučujeme tyto dokumenty předložit a tím situaci vyjasnit. Zároveň, pokud nebyla tato pohledávka vymáhána prostřednictvím správního orgánu nebo soudu, je již promlčená.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.4.2014 12:02, před 11 lety

Hezký den, na celou věc se nyní blíže podívám a následně vás budu kontaktovat. Poprosím vás o vyčkání. Děkuji.

Václav Brožek, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2014 21:34, před 11 lety

Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.