Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dne 11.2.2014 jsem si byl v prodejně 02 CHEB zavést službu na mé pevné lince 354432115 (,kterou bez problémú platím od roku1975),Jedalo se o internet a televizní vysílání.Tato služba mi byla odmítnuta s tím,že u nich mám jakýsi záznam z roku 2001 kdy jsem nezaplatil jistou částku...Vím že tento problém jsem řesil v Karlových varech téhož roku a vše se vyřešilo k oboustranné spokojenosti.Od té doby mne nikdo nekontaktoval ani neupomínal.V roce 2009 jsem si bez problému nechal zavést internet na téže lince a bez problémú jej při odjezdu do zahraničí zrušil.Nyní po 13cti letech se dozvím ,že opět 02 dlužím.Nechápu to a jsem opravdu rozhořčen.Kdyby během 39let byl jediný problém s placení výše uvedené pevné linky,pochyboval bych o své snaze nikomu nic nedlužit,ale takto jsem utvrzován v tom,že se jedná o nekalé prtaktiky ze strany 02.Zˇádám o okamžitou nápravu a vyrozumění .
Zavedení internetu a televizního vysílání na pevné lince 354432115
Odstranění problému a vysvětlení
|
Tweet |
V případě, že může spotřebitel prokázat svou bezdlužnost vůči společnosti, doporučujeme tyto dokumenty předložit a tím situaci vyjasnit. Zároveň, pokud nebyla tato pohledávka vymáhána prostřednictvím správního orgánu nebo soudu, je již promlčená.
Hezký den, na celou věc se nyní blíže podívám a následně vás budu kontaktovat. Poprosím vás o vyčkání. Děkuji.
Václav Brožek, Guru pro Social Media, O2
Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitele.