Počet nahlášených stížností: | 190 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Reklamaci na nestabilní internet a výpadky v připojení řeším s UPC již od loňského roku. Intenzivní komunikace probíhá už od začátku února. Nevím jakým způsobem vyhodnocují mé žádosti, ale během této dlouhé doby se nic nevyřešilo. K routeru mám připojenou televizi, laptop, PC a Play station. Část je připojena síťovým kabelem a část přes WiFi. U všech zařízení dochází k samovolnému odpojování a ke ztrátě konektivity vůči „vnější“ internetové síti. Rovněž se při spuštění stává, že se uvedená zařízení nepřipojí.
Vždy provedla popisované kroky pro zprovoznění zařízení a za celou dobu tří měsíců se nic nezměnilo – stav je stále stejný.
Technicolor, Model: TC7200 U
Žádám v rámci reklamačního řízení o výměnu dodaného routeru z výše uvedených důvodů. V případě že odmítnou mou reklamaci uznat, žádám o ukončení smlouvy bez jakékoliv sankce, jelikož jako poskytovatel internetu a zařízení pro příjem internetu a TV neposkytují služby tak jak uvádí!
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat opravu vyúčtování, přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost UPC Česká republika, s.r.o. (dále jen „UPC“) se stížností klientky důkladně zabývala. Na základě prošetření stížnosti byl naplánován a realizován servisní výjezd z důvodu výměny zařízení klientky. Klientka posléze vyjádřila s uvedeným řešením spokojenost.
V případě obdobných dotazů, připomínek či reklamací kontaktujte prosím klientské centrum společnosti UPC Česká republika, s.r.o. na tel. č. 241 005 100 v pracovní dny od 8:00 do 19:00 hod. nebo na emailové adrese info@upc.cz.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den,
už je vše v pořádku, po této stížnosti, UPC zajistilo technika, který router vyměnil a vše již funguje tak jak má.Děkuji mnohokrát s pozdravem VP
Na základě výše uvedeného stížnost uzavíráme.