Společnost


Historický subjekt, nezadávat nové stížnosti

Počet nahlášených stížností:190
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 59 stížnostech.

#22783Opakovaná stížnost

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 18 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
09.04.2018, před 7 lety

Vlasta Pěnkavová

Znění stížnosti

Reklamaci na nestabilní internet a výpadky v připojení řeším s UPC již od loňského roku. Intenzivní komunikace probíhá už od začátku února. Nevím jakým způsobem vyhodnocují mé žádosti, ale během této dlouhé doby se nic nevyřešilo. K routeru mám připojenou televizi, laptop, PC a Play station. Část je připojena síťovým kabelem a část přes WiFi. U všech zařízení dochází k samovolnému odpojování a ke ztrátě konektivity vůči „vnější“ internetové síti. Rovněž se při spuštění stává, že se uvedená zařízení nepřipojí.
Vždy provedla popisované kroky pro zprovoznění zařízení a za celou dobu tří měsíců se nic nezměnilo – stav je stále stejný.


Produkt

Technicolor, Model: TC7200 U


Požadované řešení

Žádám v rámci reklamačního řízení o výměnu dodaného routeru z výše uvedených důvodů. V případě že odmítnou mou reklamaci uznat, žádám o ukončení smlouvy bez jakékoliv sankce, jelikož jako poskytovatel internetu a zařízení pro příjem internetu a TV neposkytují služby tak jak uvádí!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.4.2018 12:15, před 7 lety

Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat opravu vyúčtování, přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.4.2018 13:36, před 7 lety

Společnost UPC Česká republika, s.r.o. (dále jen „UPC“) se stížností klientky důkladně zabývala. Na základě prošetření stížnosti byl naplánován a realizován servisní výjezd z důvodu výměny zařízení klientky. Klientka posléze vyjádřila s uvedeným řešením spokojenost.

V případě obdobných dotazů, připomínek či reklamací kontaktujte prosím klientské centrum společnosti UPC Česká republika, s.r.o. na tel. č. 241 005 100 v pracovní dny od 8:00 do 19:00 hod. nebo na emailové adrese info@upc.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.5.2018 11:16, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.5.2018 08:48, před 7 lety


Vlasta Pěnkavová

Dobrý den,
už je vše v pořádku, po této stížnosti, UPC zajistilo technika, který router vyměnil a vše již funguje tak jak má.Děkuji mnohokrát s pozdravem VP

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2018 14:25, před 6 lety

Na základě výše uvedeného stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.