Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#22787Nedoručení zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.04.2018, před 7 lety

Jana Sialini

Znění stížnosti

Dne 6. 4. 2018 mi měla být dle SMS doručena zásilka DR9207114985L.
Zajistila jsem na adrese přítomnost po celý den. Dle dnešního e-mailu, zaslaného na moji e-mailovou adresu jste údajně dne 6. 4. 2018 v čase 13-19. hodin učinili pokus o doručení zásilky a tento nebyl úspěšný.

Toto Vaše tvrzení se nezakládá na pravdě. Pokud byste pokus opravdu v dané době učinili, zakázka by byla doručena. Na dané adrese byli v uvedenou dobu přítomni můj syn se snachou, kteří z důvodu nemoci nemohou mimo domov, (mohu doložit) po 17.00 jsme byli doma i já s manželem.

Jinak se však jedná o zcela standardní postup ohledně Vašich služeb. Poštovní zásilky nejsou doručovány v Řečkovicích běžně, pravidelně nacházíme výzvu k vyzvednutí zásilky z důvodu, že jsme nebyli zastiženi, přesto, že prokazatelně doma jsme. A evidentně nejsme sami, na poště v Brně-Řečkovicích je z tohoto důvodu běžná i hodinová čekací doba na vyzvednutí zásilek, které "nemohly" být doručeny. Pokaždé podávám na poště ústní stížnost, pokaždé se mi dostane odpovědi, že pošta má vědomost o lajdácké práci doručovatelů, ale prý s tím nemohou nic dělat??


Žádám Vás tímto o řádné doručení zásilky. Odmítám neschopnost České pošty dodat zásilku adresátovi řešit na úkor svého času.

Jana Sialini
Brno, Kunštátská 11


Požadované řešení

Řádné doručení zásilky v předem oznámeném termínu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.4.2018 11:36, před 7 lety

Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.

Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.