Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:529
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#22788Neuznaná reklamace - odstoupení od kupní smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 19 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.04.2018, před 7 lety

Karel Mašek

Znění stížnosti

U společnosti Mall jsem si zakoupil (červen 2015) TV Samsung UE40HU6900 obsahující "nový DVB-T2 tuner (HEVC/H.265)". Tato vlastnost byla (a stále je) dokonce tučně zvýrazněna v popisu přístroje na stránkách mall.cz.
A jak jsem nyní zjistil (a potvrdil mi to i výrobce), tak televize tento tuner nemá a tudíž TV nesplňuje účel,pro který jsem ji kupoval-nyní nejsem schopen přijímat pozemní TV vysíláni DVB-T2/HEVC. Tato TV byla přirozeně podstatně dražší než obdobné modely bez výše uvedeného tuneru.
S reklamací jsem se obrátil na zákaznický servis MALL.CZ (prostřednictvím webového formuláře). První reakce byla zcela zjevně nesmyslná (TV to neumí protože v roce 2015 nebylo známo, že bude třeba tuner DVB-T2/HEVC). Když jsem na reklamaci trval, napsali mi, že "je tedy ze zákona Vaší povinností nahlásit rozpor s kupní smlouvou do 6 měsíců od koupi výrobku. Tak jste bohužel neučinil. Výrobek je již po záruce."


Produkt

SAMSUNG UE40HU6900UXXH


Požadované řešení

Odstoupení od kupní smlouvy - vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.4.2018 22:51, před 7 lety

Prodávající odpovídá za vady, které se na výrobku vyskytnou v době dvaceti čtyř měsíců od jeho převzetí dle ustanovení § 2165 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku. Pokud nebylo sjednáno jinak (např. byla poskytnuta smluvní záruka), po uplynutí zmíněné doby již prodávající nemá žádnou povinnost, aby se reklamací zabýval.

Pokud výrobce projeví ochotu zabývat se vadou výrobku, učiní tak nad rámec svých zákonných povinností. Záleží jen na obchodníkovi, zda v rámci zachování dobrého jména bude ochotný se dohodnout se spotřebitelem na případném odstranění vad.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.6.2018 16:08, před 7 lety

Vážený pane Mašku,

Váš podnět nyní prověříme na našem obchodním oddělení.

Jakmile nám budou potvrzeny vlastnosti produktu, budu Vás obratem informovat. V případě, že by došlo k pochybení na naší straně, ráda bych se s Vámi následně domluvila na vrácení zboží a vrácení kupní částky.

Poprosím Vás tedy ještě o strpení, jakmile budu mít podklady k Vaší stížnosti, budete kontaktován.

Děkuji a přeji hezký den.

S pozdravem,

Kristina Draštíková
overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.7.2018 16:17, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.7.2018 14:06, před 7 lety


Karel Mašek

Stížnost se nyní nachází ve stavu, kdy čekám na kontaktování od společnoti Mall - viz její vyjádření výše.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2018 10:34, před 6 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.