Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
U společnosti Mall jsem si zakoupil (červen 2015) TV Samsung UE40HU6900 obsahující "nový DVB-T2 tuner (HEVC/H.265)". Tato vlastnost byla (a stále je) dokonce tučně zvýrazněna v popisu přístroje na stránkách mall.cz.
A jak jsem nyní zjistil (a potvrdil mi to i výrobce), tak televize tento tuner nemá a tudíž TV nesplňuje účel,pro který jsem ji kupoval-nyní nejsem schopen přijímat pozemní TV vysíláni DVB-T2/HEVC. Tato TV byla přirozeně podstatně dražší než obdobné modely bez výše uvedeného tuneru.
S reklamací jsem se obrátil na zákaznický servis MALL.CZ (prostřednictvím webového formuláře). První reakce byla zcela zjevně nesmyslná (TV to neumí protože v roce 2015 nebylo známo, že bude třeba tuner DVB-T2/HEVC). Když jsem na reklamaci trval, napsali mi, že "je tedy ze zákona Vaší povinností nahlásit rozpor s kupní smlouvou do 6 měsíců od koupi výrobku. Tak jste bohužel neučinil. Výrobek je již po záruce."
SAMSUNG UE40HU6900UXXH
Odstoupení od kupní smlouvy - vrácení peněz
|
Tweet |
Prodávající odpovídá za vady, které se na výrobku vyskytnou v době dvaceti čtyř měsíců od jeho převzetí dle ustanovení § 2165 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku. Pokud nebylo sjednáno jinak (např. byla poskytnuta smluvní záruka), po uplynutí zmíněné doby již prodávající nemá žádnou povinnost, aby se reklamací zabýval.
Pokud výrobce projeví ochotu zabývat se vadou výrobku, učiní tak nad rámec svých zákonných povinností. Záleží jen na obchodníkovi, zda v rámci zachování dobrého jména bude ochotný se dohodnout se spotřebitelem na případném odstranění vad.
Vážený pane Mašku,
Váš podnět nyní prověříme na našem obchodním oddělení.
Jakmile nám budou potvrzeny vlastnosti produktu, budu Vás obratem informovat. V případě, že by došlo k pochybení na naší straně, ráda bych se s Vámi následně domluvila na vrácení zboží a vrácení kupní částky.
Poprosím Vás tedy ještě o strpení, jakmile budu mít podklady k Vaší stížnosti, budete kontaktován.
Děkuji a přeji hezký den.
S pozdravem,
Kristina Draštíková
overeno@mall.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Stížnost se nyní nachází ve stavu, kdy čekám na kontaktování od společnoti Mall - viz její vyjádření výše.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.