Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupil jsem na smlouvu internet 3G na usb fles disku ale po zapojeni kdyz jsem surfoval na internetu tak me vzdy upozornilo ze mam vycerpany limit a tim padem se me zpomalil internet o 80% nechteli me uznat odstoupeni ze jsem uzavrel smlouvu v kamenem obchode diky za vasi radu a odpoved co mam s tim delat dekuji chlad stanislav
usb modem zte mf667
chci odstoupit od smlouvy nebudu platit za neco co nefunguje je to podvod na zakaznika dekuji
|
Tweet |
V tomto případě záleží, co bylo obsahem smlouvy. Pokud by služba nebyla poskytována v souladu sse smlouvou, lze ji reklamovat. Odstoupení od smlouvy dle zákona bez uvedení důvodu a bez sankce je možné, pokud je smlouva uzavřena mimo prostory obvyklé k ponikání nebo přes internet, po telefonu atd.
V případě, že by služba nebyla poskytována dle smlouvy a takový stav by nebyl napraven, může zákazník od smlouvy odstoupit na základě podstatného porušení smlouvy.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě zájmu o doporučení dalšího vhodného postupu kontaktujte poradenskou linku: 299149009.