Společnost


HP TRONIC Zlín, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:106
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

40%
60%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#22793Nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.04.2018, před 7 lety

Sieberova Jaroslava Sieberová

Znění stížnosti

dne 7.3.2018 jsem odevzdala MT do prodejny v OC Galerie Teplice Euronics , telefon byl zakoupen 10. 1. 2018 tamtéž, tudíž je záruční opravě . Dnes 9. 4. 2018 17.00 hod. nemám žádné zprávy , kde se muj telefon nachází. 30 denní lhlta pro opravu již uplynula. Navštívila jsem několikrát prodejnu, neustálé výmluvy. Je toho moc,. víkendy se nezapočítávají, byly svátky, čekejte na SMS. Budu se muset obrátit na vyšší instituci, neboť není dodržena zákonná lhůta pro opravu v záruční době.Sieberová Jaroslava


Produkt

MT UMAUMM200P5C MT Umax VisionBook P50 LTE černý v.č. ump5020170802733 dat.prodeje 101.2018


Požadované řešení

Chci zpět svoje peníze za tento mobil


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2018 18:48, před 7 lety

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu nejpozději do 30 dní ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má právo od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků.

Odstoupení od smlouvy je vhodné z důvodu prokazatelnosti pro případ soudního sporu zaslat doporučeně (nejlépe s dodejkou + ponechat si kopii odstoupení) a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byla uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.

Nevyřízení reklamace v zákonné lhůtě je rovněž správním deliktem dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Spotřebitelka má možnost podat podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele České obchodní inspekci.

V případě, že se spotřebitelce nepodaří vyřešit spor smírnou cestou, má možnost obrátit se na oddělení mimosoudního řešení sporů (ADR) České obchodní inspekce. Více: https://www.coi.cz/informace-o-adr/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.5.2018 11:21, před 7 lety

Spotřebitelka nám sdělila, že se případ podařilo vyřešit smírnou cestou, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.