Počet nahlášených stížností: | 106 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
dne 7.3.2018 jsem odevzdala MT do prodejny v OC Galerie Teplice Euronics , telefon byl zakoupen 10. 1. 2018 tamtéž, tudíž je záruční opravě . Dnes 9. 4. 2018 17.00 hod. nemám žádné zprávy , kde se muj telefon nachází. 30 denní lhlta pro opravu již uplynula. Navštívila jsem několikrát prodejnu, neustálé výmluvy. Je toho moc,. víkendy se nezapočítávají, byly svátky, čekejte na SMS. Budu se muset obrátit na vyšší instituci, neboť není dodržena zákonná lhůta pro opravu v záruční době.Sieberová Jaroslava
MT UMAUMM200P5C MT Umax VisionBook P50 LTE černý v.č. ump5020170802733 dat.prodeje 101.2018
Chci zpět svoje peníze za tento mobil
|
Tweet |
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu nejpozději do 30 dní ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má právo od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků.
Odstoupení od smlouvy je vhodné z důvodu prokazatelnosti pro případ soudního sporu zaslat doporučeně (nejlépe s dodejkou + ponechat si kopii odstoupení) a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byla uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.
Nevyřízení reklamace v zákonné lhůtě je rovněž správním deliktem dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Spotřebitelka má možnost podat podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele České obchodní inspekci.
V případě, že se spotřebitelce nepodaří vyřešit spor smírnou cestou, má možnost obrátit se na oddělení mimosoudního řešení sporů (ADR) České obchodní inspekce. Více: https://www.coi.cz/informace-o-adr/
Spotřebitelka nám sdělila, že se případ podařilo vyřešit smírnou cestou, stížnost proto uzavíráme.