Počet nahlášených stížností: | 62 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Servis Škoda mě vyměnil rozvodový řetěz naštěstí v prodloužené záruce po mém upozornění a nikdo se nad tím nepozastavil automobilka sama nemá zájem o běžnou závadu, kterou by měla automaticky opravit.
Koupil jsem Škodu Yeti s namontovaným závěsným zařízením. Závěsné zařízení má výšku 48 cm nad terénem. Podle norem je rozmezí 35 - 42 cm a tak mám dotaz jak zapřahnout obytný přívěs, který je hodně šikmo dozadu Děkuji za odpověď.
Závěsné zařízení A 50-x:317077
Výměnu za nižší závěsné zařízení
|
Tweet |
Jestliže tažné zařízení neodpovídá technickým normám, které musí výrobce dodržovat, jedná se o vadu, za kterou zodpovídá. V takovém případě má spotřebitel možnost uplatnit reklamaci. Prodávající je dle § 2165 odst. 1 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Případně může být dojednán také režim záruky prodloužené, potom délka záleží právě na ujednání smluvních stran.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.