Společnost


ŠKODA AUTO a.s.

Počet nahlášených stížností:62
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#22794Vysoké závěsné zařízení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 17 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.04.2018, před 7 lety

František Tröster

Znění stížnosti

Servis Škoda mě vyměnil rozvodový řetěz naštěstí v prodloužené záruce po mém upozornění a nikdo se nad tím nepozastavil automobilka sama nemá zájem o běžnou závadu, kterou by měla automaticky opravit.
Koupil jsem Škodu Yeti s namontovaným závěsným zařízením. Závěsné zařízení má výšku 48 cm nad terénem. Podle norem je rozmezí 35 - 42 cm a tak mám dotaz jak zapřahnout obytný přívěs, který je hodně šikmo dozadu Děkuji za odpověď.


Produkt

Závěsné zařízení A 50-x:317077


Požadované řešení

Výměnu za nižší závěsné zařízení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2018 13:19, před 7 lety

Jestliže tažné zařízení neodpovídá technickým normám, které musí výrobce dodržovat, jedná se o vadu, za kterou zodpovídá. V takovém případě má spotřebitel možnost uplatnit reklamaci. Prodávající je dle § 2165 odst. 1 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Případně může být dojednán také režim záruky prodloužené, potom délka záleží právě na ujednání smluvních stran.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2018 14:26, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.


V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.