Společnost


CK HROCH s. r. o.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#22795Zrušený zájezd ze strany CK, nevrácené peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 17 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.04.2018, před 7 lety

Igor Kupeček

Znění stížnosti

U CK Hroch jsme si objednali zájezd na Filipíny, který se měl uskutečnit v termínu 10.2. - 24.2.2018.

Pan Brichta, majitel CK, po zaplacení ceny za zájezd přestal komunikovat, pokud se mi podařilo se mu dovolat, vždy sliboval, že nám v následujících dnech zašle letenky, předodletové informace, atd. což však nikdy neučinil.
Respektive, necelé 2 dny před plánovaný odletem mi poslal obecné informace (Informační průvodce) pro zájezdy na Filipíny a rádoby letový itinerář (vypsané lety bez uvedení rezervačního kódu či čísla letenek), jinak nic.

9.2.2018 byl zájezd zrušen ze strany CK a to z důvodu nenaplnění minimální kapacity účastníků.

I přes písemný příslib pana Brichty, že mnou zaplacené peníze mi vrátí jsem, ani přes četné urgence, od CK Hroch nedostal zpět k dnešnímu dni jedinou korunu.


Produkt

Zájezd 18126PZ14 Filipíny Barevné Tichomoří, v termínu 10. - 24.2.2018


Požadované řešení

Vrácení peněz za zájezd a pojištění v plné výši.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.4.2018 12:51, před 7 lety

Zruší-li pořadatel zájezd ve lhůtě kratší než dvacet dnů před jeho zahájením, uhradí spotřebiteli dle § 2535 odst. 1 občanského zákoníku penále ve výši 10 % z ceny zájezdu. To neplatí, pokud bylo uskutečnění zájezdu podmíněno dosažením určitého počtu zákazníků, a uvedl-li to pořadatel v potvrzení o zájezdu výslovně. V takovém případě je pořadatel zájezdu povinen uvést lhůtu, v níž musí zákazníkovi nejpozději oznámit zrušení zájezdu proto, že určeného počtu zákazníků nebylo dosaženo. Nevrátil-li pořadatel zájezdu spotřebiteli peněžní prostředky poté, co jej k tomu spotřebitel poprvé vyzval, má spotřebitel možnost taktéž žádat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2018 14:27, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.