Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
U CK Hroch jsme si objednali zájezd na Filipíny, který se měl uskutečnit v termínu 10.2. - 24.2.2018.
Pan Brichta, majitel CK, po zaplacení ceny za zájezd přestal komunikovat, pokud se mi podařilo se mu dovolat, vždy sliboval, že nám v následujících dnech zašle letenky, předodletové informace, atd. což však nikdy neučinil.
Respektive, necelé 2 dny před plánovaný odletem mi poslal obecné informace (Informační průvodce) pro zájezdy na Filipíny a rádoby letový itinerář (vypsané lety bez uvedení rezervačního kódu či čísla letenek), jinak nic.
9.2.2018 byl zájezd zrušen ze strany CK a to z důvodu nenaplnění minimální kapacity účastníků.
I přes písemný příslib pana Brichty, že mnou zaplacené peníze mi vrátí jsem, ani přes četné urgence, od CK Hroch nedostal zpět k dnešnímu dni jedinou korunu.
Zájezd 18126PZ14 Filipíny Barevné Tichomoří, v termínu 10. - 24.2.2018
Vrácení peněz za zájezd a pojištění v plné výši.
|
Tweet |
Zruší-li pořadatel zájezd ve lhůtě kratší než dvacet dnů před jeho zahájením, uhradí spotřebiteli dle § 2535 odst. 1 občanského zákoníku penále ve výši 10 % z ceny zájezdu. To neplatí, pokud bylo uskutečnění zájezdu podmíněno dosažením určitého počtu zákazníků, a uvedl-li to pořadatel v potvrzení o zájezdu výslovně. V takovém případě je pořadatel zájezdu povinen uvést lhůtu, v níž musí zákazníkovi nejpozději oznámit zrušení zájezdu proto, že určeného počtu zákazníků nebylo dosaženo. Nevrátil-li pořadatel zájezdu spotřebiteli peněžní prostředky poté, co jej k tomu spotřebitel poprvé vyzval, má spotřebitel možnost taktéž žádat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.