Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 7.3.2018 jsem si u Equa bank založila dva účty. Využila jsem takzvaný Kodex mobility a požádala o převod peněz ze stávající banky. Byla jsem informována, že celý proces potrvá cca 15 dní, ale musím konstatovat, že uvedený termín minul a převod se do dnešního dne 9.4.2018 neuskutečnil.
Žádám aby bylo vše uvedeno do souladu se zákonem Zákon č. 370/2017 Sb. Je naprosto neuvěřitelné aby odpověď ze strany bankovního úředníka byla, cituji: "Dle formuláře, který jsme posílali do mBank, měli být finance převedené k datu 26.3. Netuším tedy, proč platbu nezadali. Kontaktujte prosím klientské centrum mBank a zeptejte se jich na okolnosti.
Případně nejrychlejší bude, pokud Vám půjde se přihlásit do internetového bankovnictví a finance přeposlat.
Tuto komunikaci za Vás bohužel vyřídit nemohu.
Banka postupuje naprosto v rozporu se zákonem!
Zákon o platebním styku bankám ukládá povinnost umožnit klientům změnu banky jedinou návštěvou na pobočce nové banky a za klienta celý transfer zrealizovat.
Okamžitá náprava stavu v souladu s platným zákonem.
|
Tweet |
Postup při změně platebního účtu nalezne spotřebitelka zde: https://www.equabank.cz/download/982-standard-cba-01032017.pdf
Společnost Equa bank a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Na žádost společnosti zveřejňujeme její obecné vyjádření k podaným stížnostem:
V souladu se zákonem o bankách a úpravou bankovního tajemství se Equa bank nemůže vyjadřovat veřejně ke konkrétním klientským stížnostem, dokonce nemůžeme ani potvrdit, zda se jedná o našeho klienta či nikoliv. Proto, pokud má jakýkoliv náš klient stížnost, doporučujeme mu se obrátit na naše oddělení stížností, například emailem na: complaints@equabank.cz. Všemi stížnostmi se zabýváme a vždy se snažíme najít vhodná řešení pro obě zúčastněné strany. Klienti bank mají navíc k dispozici již několik jiných cest, jak externě mimo banku a v rámci finanční industrie řešit své stížnosti (ČNB – Samostatný odbor ochrany spotřebitele, Finanční arbitr, Česká bankovní asociace). Obáváme se, že naše veřejná reakce na stížnosti by nemohla postižené uspokojit, proto vaši nabídku nevyužijeme.