Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#22805Nesouhlas s postupem při vyřízení reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

9 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.04.2018, před 7 lety

Veronika Hamerníková

Znění stížnosti

Stížnost na průběh a vyřízení reklamace

Koupila jsem si v Lidlu vadný výrobek, což jsem však zjistila až doma (byl zabalený). Poté jsem jej 15. 3. 2018 reklamovala na pobočce v Brně, Palackého třída.

Dnes mi přišla SMS zpráva, že je reklamace vyřízena a mám se dostavit na prodejnu. V podvečer jsem se do prodejny dostavila. Reklamace se mnou však nebyla vyřízena, vedoucí mi sdělila, že se mnou nic nevyřídí, protože tam moji reklamaci nemá a odešla.

S takovým postupem hrubě nesouhlasím. Cesta na prodejnu mě stála čas a peníze. Považuji za normální, že když jsem informována, abych se dostavila na prodejnu, neboť je reklamace již vyřízena, tak tam se mnou věc bude projednána.

Ačkoli jsem požadovala vyřízení reklamace dnes, byla jsem odmítnuta.

Žádám okamžitou nápravu - odstoupení od kupní smlouvy a úhradu nákladů spojených s reklamací - úhradou promarněného jízdného.

S pozdravem

Veronika Hamerníková


Požadované řešení

Žádám okamžitou nápravu - odstoupení od kupní smlouvy a úhradu nákladů spojených s reklamací - úhradou promarněného jízdného.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.4.2018 09:04, před 7 lety

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se podnikatel se spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Dojde-li k podstatnému porušení smlouvy, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty prokazující, že reklamace byla uplatněna.

Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Pokud tak neučiní, dopouští se správního deliktu, za který mu hrozí pokuta od České obchodní inspekce.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.4.2018 13:33, před 7 lety

Dobrý den, paní Hamerníková,

za tuto situaci se omlouváme. Obraťte se prosím na naši zákaznickou linku na čísle 800 115 435, kde Vám kolegové poradí, jak v tomto případě postupovat.

Děkujeme.

S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
19.4.2018 08:30, před 7 lety


Veronika Hamerníková

Hodnocení:

Komentář: Děkuji za intervenci a pomoc při řešení. Navzdory informacím vedoucí prodejny, že se jim podobná situace "běžně stává", byla situace nakonec vyřešena přijatelným kompromisem a zaměstnanci by měli být proškoleni, aby se situace již "běžně nestávaly." Moc děkuji za pomoc a podporu jednotlivce jakožto zákazníka obchodního řetězce.