Společnost


BusLine a.s.

Počet nahlášených stížností:109
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#22806Odmítnutí přepravy osoby se psem s kosikem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 17 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.04.2018, před 7 lety

Jan Nebesar

Znění stížnosti

Řidič autobusu linky Praha jablonec mě dnes 9.4. odmítl svézt do jablonce s asistencnim pejskem postižených lidi a s košíkem na místenku normálně mě vyloučil z autobusu že mě nepoveze tímto bych chtěl vrátit peníze za místenku na kterou jsem nejel když jsem byl vykázán z autobusu děkuji Nebesar Jan
Měli byste naučit své řidiče kázni a slušnému chování takovýdle starý arogantní senilní dědci by neměli sedat zavolant


Požadované řešení

Pokutu řidiči a vysvětlení kdo je asistenční pes a co děla


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.4.2018 08:42, před 7 lety

Přepravu živých zvířat upravují smluvní přepravní podmínky společnosti v čl. 9 (http://www.busline.cz/files/user/idol/SPP_IDOL_20161211.pdf): Cestující může vzít s sebou bez schrány do vozidla jako spoluzavazadlo psa, který má bezpečný náhubek, je držen na vodítku nakrátko, případně kočku drženou na vodítku nakrátko. Zvíře nesmí být přepravováno na sedadle. Cestující se psem nebo kočkou bez schrány může nastoupit do vozidla jen se souhlasem pověřené osoby dopravce.
9.5. Pověřená osoba dopravce může přepravu psa, kočky beze schrány odmítnout z důvodu obsazenosti vozidla nebo zajištění bezpečnosti cestujících, kromě psa doprovázejícího nevidomou osobu a služebního psa.
9.6. V jednom vozidle se přepravuje nejvýše jeden pes nebo kočka, toto omezení neplatí, jde-li o zvířata, která s sebou do vozidla bere jeden cestující, nebo o služební psy.
9.7. Řidič je oprávněn vyloučit z přepravy cestujícího se zvířetem, které je hlučné, nezvladatelné, nebo špinavé.

Práva z přepravní smlouvy se uplatňují u přepravce písemnou žádostí s uvedením důvodů a výše požadované náhrady.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2018 14:32, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.