Počet nahlášených stížností: | 109 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Řidič autobusu linky Praha jablonec mě dnes 9.4. odmítl svézt do jablonce s asistencnim pejskem postižených lidi a s košíkem na místenku normálně mě vyloučil z autobusu že mě nepoveze tímto bych chtěl vrátit peníze za místenku na kterou jsem nejel když jsem byl vykázán z autobusu děkuji Nebesar Jan
Měli byste naučit své řidiče kázni a slušnému chování takovýdle starý arogantní senilní dědci by neměli sedat zavolant
Pokutu řidiči a vysvětlení kdo je asistenční pes a co děla
|
Tweet |
Přepravu živých zvířat upravují smluvní přepravní podmínky společnosti v čl. 9 (http://www.busline.cz/files/user/idol/SPP_IDOL_20161211.pdf): Cestující může vzít s sebou bez schrány do vozidla jako spoluzavazadlo psa, který má bezpečný náhubek, je držen na vodítku nakrátko, případně kočku drženou na vodítku nakrátko. Zvíře nesmí být přepravováno na sedadle. Cestující se psem nebo kočkou bez schrány může nastoupit do vozidla jen se souhlasem pověřené osoby dopravce.
9.5. Pověřená osoba dopravce může přepravu psa, kočky beze schrány odmítnout z důvodu obsazenosti vozidla nebo zajištění bezpečnosti cestujících, kromě psa doprovázejícího nevidomou osobu a služebního psa.
9.6. V jednom vozidle se přepravuje nejvýše jeden pes nebo kočka, toto omezení neplatí, jde-li o zvířata, která s sebou do vozidla bere jeden cestující, nebo o služební psy.
9.7. Řidič je oprávněn vyloučit z přepravy cestujícího se zvířetem, které je hlučné, nezvladatelné, nebo špinavé.
Práva z přepravní smlouvy se uplatňují u přepravce písemnou žádostí s uvedením důvodů a výše požadované náhrady.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.