Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
dne 9.3.2018 jsem se zaregistrovala na seznamce be2 a zakoupila si VIP členství za 156 Kč na 1 měsíc (9.3.2018 - 9.4.2018). Následující den, tedy 10.3.2018 jsem napsala email na emailovou adresu uvedenenou na jejich webových stránkách: zakaznickyservis@be2.cz. Jinou možnost, jak o zrušení členství zažádat, jsem nenašla. Formou emailu jsem požádala o zrušení svého VIP členství. Jako důvod jsem ještě uvedla, že mi seznamka nevyhovuje. Bohužel na moje zrušení členství nereagovali a v mé nevědomosti o serioznosti této společnosti mě nenapadlo, že mi automaticky následně prodlouží členství a budou po mě chtít úhradu. Dnes mi přišel email s upozorněním, že jejich společnosti dlužím za další 3 měsíce cca 2 500 CZK.
Jako rekaci na jejich email jsem dnes opět poslala žádost o zrušení v tomto znění:
Dobrý den,
dne 9.3.2018 jsem si u Vás zakoupila VIP členství za 156 Kč. Následující den, tedy 10.3.2018 jsem Vás písemnou formou přes emailovou adresu: zakaznickyservis@be2.cz požádala o zrušení svého VIP členství (tedy odstoupení od smlouvy). Jako důvod jsem uvedla, že mi seznamka nevyhovuje. Email mám uchován.
Bohužel jste na můj email nereagovali a v mé nevědomosti o Vaši serioznosti by mě nenapadlo, že mi automaticky následně prodloužíte členství a budete chtít po mně úhradu. Vzhledem k tomu, že pro případy zrušení členství uvádíte emailovou adresu, na kterou jsem to poslala, je překážka na Vaší straně. Můj email byl odeslán.
Emailem ze dne 10.3. 2018 jsem požádala ve 14 denní lhůtě od zrušení VIP členství. Tudíž to považuji za dodržení podmínek.
Tímto Vás tedy opět žádám o odstoupení od mnou uzavřené smlouvy o nákupu VIP členství.
Zahájeno dne 9.3.2018
Jméno spotřebitele:
Emailová adresa spotřebitele:
Tímto odstupem od smlouvy Vás výslovně žádám o zrušení automatického prodloužení VIP členství, které je nyní sjednáno na dobu 3 měsíců. Nepožaduji vrácení již zaplacených peněžních prostředků (tedy členství od 9.3.2018 - do 9.4.2018. Ale další automatické prodloužení a stržení peněžních prostředků z mé platební karty výslovně ruším a výslovně si nepřeji.
Žádám Vás o vyřízení mé žádosti a o Vaši reakci, zda mohu počítat s tím, že je mé automatické prodloužení smlouvy zrušené a já Vám nejsem nic dlužná. Případně, zda trváte na nějakém kráceném poplatku i přesto, že jsem své členství chtěla zrušit ve 14 denní lhůtě.
Tento email budu považovat za doručený. Prosím o Vaši reakci, v opačném přpadě budu nucena hledat jiné právní řešení. Ale věřím v seriozitu Vaší společnosti a že se jistě dohodneme.
Děkuji
Na emailem mi došlo pouze automatická odpověď. Reaguji rychle a chtěla bych to mít co nejdříve vyřešené.
Má otázka zní, jestli tato výpověď stačila a zda jsem povinna uhradit další 3 měsíce a zda mohu považovat výpověď za došlou. Přesto že mi na email neragují. Obávám se nesplacených dluhů a jejich vyhrožováním exekuce.
Co dalšího bych měla prosím udělat?
Děkuji Vám za odpověď a pomoc. Budu ráda, když zareaguje i přímo firma be2 a můj požadavek co nejdříve vyřeší.
be2 seznamka se sídlem v Lucembursku
Okamžité potvrzení o mnou podaného ukončení smlouvy a okamžité zrušení automatického prodloužení VIP členství. Potvrzení, že je všechno v pořádku, vyřešené a že se nemusím obávat žádných dluhů a s jejich společností již nemám nic společného. Potvrzení o nehrozícím riziku.
|
Tweet |
U smluv uzavřených prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku (např. internet) má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne uzavření smlouvy. Dle § 1837 písm. a) občanského zákoníku spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy. Souhlas musí být výslovný (pouhý odkaz na obchodní podmínky je nedostačující) a musí být učiněn při uzavírání smlouvy. V případě sporu by musela společnost prokázat, že spotřebitele informovala a že souhlas byl ze strany spotřebitele vysloven.
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: IIZ4FP49
Dobrý den.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami BRANCH (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 09/03/2018. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.
Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,
děkujeme Vám.
Dobrý den,
na Vaši emailovou adresu:zakaznickyservis@be2.cz jsem zaslala print screen emailu, ve kterém jsem Vás již 10.3.2018 žádala o zrušení členství (což by hned následující den po dni uhrazení poplatku a tudíž uzavření smlouvy s Vaší společností). Na můj email jste mi nereagovali.
Pokud Vám přijde moje výpověď touto formou nedostačující, jsem tedy ochotná se dohodnout. Protože chci tuto situaci uzavřít co nejdříve.
Navrhuji nějaký krácení poplatek, který bych zaslala na Váš účet a vy byste mi dali potvrzení o ukončení smlouvy a potvrzení, že za mnou osobu nevedete žádné další finanční pohledávky.
Děkuji
Rejzková
ID: IIZ4FP49
Dobrý den.
Velice Vám děkujeme - žádost o zrušení profilu jste zaslana na no-reply adresu (viz prosím informaci v zápatí původního emailu: ''Neodpovídejte prosím na tento e-mail. V případě jakýchkoliv dotazů kontaktujte prosím náš zákaznický servis: zakaznickyservis@be2.cz''), přičemž nebyl dodržený stanovený výpovědní proces (viz prosím část 8. Všeobecných obchodních podmínek be2),
děkujeme Vám.
Dobrý den,
nehodlám se dále dohadovat. Prodloužené členství jsem uhradila a na Vaši emailovou adresu zaslala výpověď: zakaznickyservis@be2.cz.
Tímto emailem Vás výslovně žádám o vypovězení smlouvy o nákupu VIP členství tzv. "Prémium členství" uzavřené mezi mou osobou (Lucií Rejzkovou) a Vaší společností prostřednictvím Vaší webové adresy www.be2.cz.
Žádám Vás o vyřízení mé žádosti v co nejkratší době, o potvrzení o ukončení smlouvy a dále potvrzení, že za mnou osobu nevedete žádné další finanční pohledávky. S Vaší společností nechci mít nadále nic společného.
Děkuji Rejzková
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.
ID: IIZ4FP49
Dobrý den.
Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti kontaktovalo Oddělení pohledávek be2.
Hodnocení: