Společnost


TERAE BUSINESS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:189
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

47%
53%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#22808Nedodané zboží - telefon

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.04.2018, před 7 lety

Josef Fučík

Znění stížnosti

Já jsem 2.1.2018 objednal Xiaomi 4, zaplatil a telefon stále nepřicházel. Po opakovaných urgencích mi byl nabídnut jiný telefon se slevou, který stále nepřicházel. Proto jsem objednávku stornoval a požadoval vrácení peněz. Po stále stejných výmluvách, že již peníze odeslal, jsem majiteli pohrozil osobní návštěvou s kamarády s tím, že si peníze vyzvednu i úroky. Peníze stále nepřicházely, tak jsem pohrozil podruhé i Policií ČR a soudem a světe div se, dnes přišly peníze na účet. Zkusil bych to tímto způsobem, u mě to zafungovalo. Jinak je to nejhorší internetový obchod, se kterým jsem se setkal.


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.4.2018 22:33, před 7 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat navíc také zákonný úrok z prodlení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.4.2018 09:20, před 7 lety

Z důvodu nedodání objednáného zboží ze strany dodavatele jsme museli zákazníkovi nabídnout změnu na jiný model nebo storno. Po stornování objednávky mu byla kupní cena vrácena a nabídnuta kompenzace.
Prosíme o uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.4.2018 09:31, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného, případně o uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
17.4.2018 20:39, před 7 lety


Josef Fučík

Hodnocení:

Komentář: Prodávající stále sliboval, ale nic neplnil, nakonec po 3 měsících vrátil peníze. Nejhorší internetový obchod jaký znám.