Počet nahlášených stížností: | 189 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Já jsem 2.1.2018 objednal Xiaomi 4, zaplatil a telefon stále nepřicházel. Po opakovaných urgencích mi byl nabídnut jiný telefon se slevou, který stále nepřicházel. Proto jsem objednávku stornoval a požadoval vrácení peněz. Po stále stejných výmluvách, že již peníze odeslal, jsem majiteli pohrozil osobní návštěvou s kamarády s tím, že si peníze vyzvednu i úroky. Peníze stále nepřicházely, tak jsem pohrozil podruhé i Policií ČR a soudem a světe div se, dnes přišly peníze na účet. Zkusil bych to tímto způsobem, u mě to zafungovalo. Jinak je to nejhorší internetový obchod, se kterým jsem se setkal.
vrácení peněz
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat navíc také zákonný úrok z prodlení.
Z důvodu nedodání objednáného zboží ze strany dodavatele jsme museli zákazníkovi nabídnout změnu na jiný model nebo storno. Po stornování objednávky mu byla kupní cena vrácena a nabídnuta kompenzace.
Prosíme o uzavření.
Žádáme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného, případně o uzavření stížnosti.
Hodnocení:
Komentář: Prodávající stále sliboval, ale nic neplnil, nakonec po 3 měsících vrátil peníze. Nejhorší internetový obchod jaký znám.