Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#22811Odstoupení od smlouvy o opakovaných dodávkách

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 17 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.04.2018, před 7 lety

Radek Petr

Znění stížnosti

Odstoupení smlouvy o opakovaných dodávkách

Začátkem měsíce března tohoto roku z neznalosti prostřednictvím telefonu jsem souhlasil se zasláním balíčku zdarma, který obsahoval vzorek holícího strojku značky Goodshave Men str .Tímto jsem uzavřel se společností Westerfield Int. AG ( Mylando ) smlouvu o opakovaných dodávkách zboží. Číslo předplatného 655589.


Oznámení o odstoupení smlouvy o opakovaných dodávkách zboží firmy Westerfield Int.AG ( Mylando)




Vážení,
Začátkem měsíce března tohoto roku jsem z neznalosti, prostřednictvím telefonu uzavřel dohodu o zaslání balíčku zdarma,který obsahoval holící strojek značky Goodshave Men str. Tento balíček mi byl doručen 6.4.2018.
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena pomocí telefonu, tj. typického prostředku komunikace na dálku, rozhodl jsem se využít svého práva podle ustanovení § 1829 odst. 1 ve spojení s § 1818 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, vplatném
znění, a tímto oznamuji, že od výše uvedené kupní smlouvy o opakovaných dodávkách odstupuji.

Zároveň Vám posílám strojek zpět a další zboží ani případné zásilky neposílejte.

Zároveň Vás tímto žádám o vyřazení svých osobních údajů z databáze Vaší společnosti. Pakliže bude Vaše společnost i nadále po této písemné žádosti nakládat s mými osobními údaji budu nucen se neprodleně obrátit na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst.5 a § 21 odst.1 písm.b) zákona o ochraně osobních údajů.

Děkuji,


S pozdravem,

Stanislav Hoda




.............................................. 10.4.2018 v Českém Krumlově
(vlastnoruční podpis)


Produkt

balíček zdarma obsahující holící strojek Goodshave Men str.


Požadované řešení

Odstoupení smlouvy o opakovaných dodávkách,vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.4.2018 08:58, před 7 lety

Společnost Westerfield Int. AG od srpna 2017 využívá pro prodej holících strojků a dodávání břitů rovněž společnost Mylando AG, CH-130.3.016.592-8, se sídlem Staldenbachstrasse 30, 8808 Pfäffikon SZ, Švýcarsko. Společnost Mylando AG sice uvádí následující adresu: Mylando AG, PO Box 66, 1620 AB Hoorn, Nizozemsko, ovšem požadavek po spotřebitelích, aby doručovali do ciziny, je nepřiměřený. Odstoupení od smlouvy (popřípadě výpověď smlouvy) může spotřebitel zaslat doporučeně s dodejkou na adresu Mylando AG / Westerfield Int. AG., P.O.Box 18, Praha 2, 120 00.

Pokud spotřebitel souhlasil při telefonickém hovoru se zasláním balíčku zdarma, uzavřel se společností dle obchodních podmínek smlouvu o opakovaných dodávkách zboží. Smlouvu uzavřenou prostředkem komunikace na dálku umožňuje zákon bez udání důvodu zrušit do 14 dní od převzetí prvního objednaného zboží. Když balíček přijde, je třeba jej převzít, rozbalit, vyndat z něj faktury a zboží samotné nerozbalené zaslat zpátky společně s odstoupením od kupní smlouvy. Pokud první balíček se zbožím přijde, doporučujeme vloženou fakturu nehradit, je to zbytečné, protože by částku za poštovné musel podnikatel v důsledku odstoupení stejně vracet. Ve faktuře u prvního balíčku požaduje podnikatel právě jen poštovné. Spotřebitel pouze zasílá obdržené zboží na zmíněnou adresu společnosti a zaplatí náklady spojené s vrácením zboží, tj. poštovné od spotřebitele k podnikateli, a přiloží kopii odstoupení.

Dále doporučujeme písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž odejme spotřebitel společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat.
Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2018 14:33, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.