Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#22812Neurvale doručená zásilka/ CD "nacpané" do schránky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

14 minut 35 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
10.04.2018, před 7 lety

Jana Horká

Znění stížnosti

Dobrý den, včera mi bylo "doručeno" CD, které jsem měla objednané a zaplacené, bylo odesláno z Finska. Doručovatel CD nacpal do schránky, zničil obal, i obal CD, poničil i schránku. Jedná se o zaměstnance pošty Praha 5, 155 00, zásilka byla doručena zřejmě dopoledne (tak se dá najít viník, který by měl škodu nahradit)


Produkt

CD s hudbou, odeslané z Finska (Mors Subita, album 2018)


Požadované řešení

Požaduji náhradu škody a omluvu doručovatele s vysvětlením, proč se takto chová k cizímu majetku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.4.2018 09:54, před 7 lety

Pokud adresát po převzetí zásilky dodatečně zjistí, že obsah je poškozen může uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky. Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Adresát má také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem.

Pošta má na vyřízení reklamace klasickou 30-ti denní lhůtu podle zákona o ochraně spotřebitele. Jestliže bude reklamace zamítnuta, je tu možnost obrátit se na znalce, který posoudí, jakým způsobem k poškození došlo. Každopádně nárok z odpovědnosti za poškození zásilky musí v tomto případě uplatňovat vůči poště adresát.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.