Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:469
Z toho za letošní rok:6
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#22814Drogerie vedle pečiva

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 17 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.04.2018, před 7 lety

Radmila Majerová

Znění stížnosti

Nevím, jak někdo schválí drogistické zboží / vonné kuličky do toalety/ vedle pečiva. Snad je i jiné zboží z drogerie, které nemá takové aroma a může být v blízkosti pečiva / např. pečící papír, dětské pleny atd/. Úplně mně přešla chuť si zakoupit pečivo! Jedná se o TESCO Brno-DORNYCH.


Produkt

přeorganizovat odd. drogerie


Požadované řešení

Manažer by měl více chodit na prodejní místa a zhodnotit zda je opravdu vhodné aromatické zboží nechávat v okruhu pečiva!!!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.4.2018 10:48, před 7 lety

Po zrušení vyhlášky č. 347/2002 Sb., o hygienických požadavcích na prodej potravin a rozsah vybavení prodejny podle sortimentu prodávaných potravin se dostatečnost zavedených hygienických opatření posuzuje v souladu se systémem kritických kontrolních a regulačních bodů (HACCP). Podle evropské legislativy musí mít každý podnik vypracovaný vlastní systém kritických bodů, který by měl zabraňovat ohrožení nezávadnosti potravin.

V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2018 15:27, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.


V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.