Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Mám předplacený odběr TV REVUE. Doručován je až s týdením zpožděním, takže pro mne pozbývá na aktuálnosti, někdy není doručen vůbec. Nyní nastala kuriozní sitauce, když došla 29.3. zásilka RR1139050631U. Na výzvu emailem jsem vyzvedl 3.4. a 6.4. mi byla doručena písemná výzva datovaná 29.3. k vyzvednutí zásilky - to pouze vhozením do schránky beze snahy o osobní doručení. Z toho usuzuji, že doručovatelka si stanoví termín doručení podle svého uvážení, což je vždy přibližně o týden později. Tato situace trvá cca 3-4 poslední měsíce. Mé stížnosti má poště zůstávají bez odezvy.
TV REVUE, RR1139050631U
Zjednat nápravu směrem ke včasnému a řádnému doručování zásilek
|
Tweet |
Pokud má spotřebitel sjednané předplatné, v rámci kterého mu mají být doručovány noviny, potom v případě jejich nedoručení neplní druhá strana svou smluvní povinnost. Tuto skutečnost doporučujeme spotřebiteli u společnosti, která předplatné zajišťuje, reklamovat. Reklamaci doporučujeme uplatnit písemně formou doporučeného dopisu, nejlépe s dodejkou. V daném případě se jeví jako rozumné požadovat slevu z předplatného ve výši nedodaných výtisků.
Jestliže by se situace opakovala, potom by bylo možné uvažovat o odstoupení od smlouvy pro podstatné porušení smlouvy dle § 2002 odst. 1 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, které zní následovně: „Poruší-li strana smlouvu podstatným způsobem, může druhá strana bez zbytečného odkladu od smlouvy odstoupit. Podstatné je takové porušení povinnosti, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala; v ostatních případech se má za to, že porušení podstatné není."
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman