Společnost


Central Import s.r.o.

Počet nahlášených stížností:50
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#22817Telefon nepodporovaný v EU

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 17 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
10.04.2018, před 7 lety

Matyáš Saturnin Macek

Znění stížnosti

Kupoval jsem si Huawei P9 Lite. Po asi 2 týdnech používání jsem zjistil, že telefonu nepřišla aktualizace. Psal jsem tedy na podporu Huawei ČR a tam mi sdělili, že telefonu nepřišla aktualizace, protože je určen na Íránské trhy a není podporovaný v EU. Od prodejce mi nikde v papírech, e-mailem, ani jinak nebylo sděleno, že telefon mi bude v České republice vlastně k ničemu. Další závada, které jsem si bohužel všiml pozdě je přerušený obal telefonu. Zadní kryt je na jednom místě odchlípnutý a na bocích telefonu jsou oděrky.


Požadované řešení

Prodejci budu v nejbližší volné chvíli volat a řešit to.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.4.2018 11:26, před 7 lety

Pokud bylo zboží zakoupeno jako nové, je možné uplatnit práva z vadného plnění z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí zboží.

Nemá-li věc vlastnosti, které prodávající v nabídce inzeroval, a které byly se spotřebitelem ve smlouvě sjednány, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku požadovat po prodávajícím opravu věci nebo dodání nové věci (výrobek z české distribuce). Není-li to možné, může spotřebitel odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu podle § 2169 odst. 3 občanského zákoníku.

Pokud prodávající nepřijme reklamaci, dopouští se správního deliktu, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že prodávající porušil povinnost uloženou mu zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, může se spotřebitel obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2018 15:28, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.