Společnost


HERVIS Sport a móda, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:46
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

72%
28%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#22820Podnět k zamyšlení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.04.2018, před 7 lety

Iveta Hrubá

Znění stížnosti

Dobrý den,
obvykle takto nereáguji, ale tentokrát mi to nedalo. V sobotu 31. 3. 2018 jsem se synem v 18:50 hod. chtěla navštívit prodejnu Hervis sport ve Frýdku Místku, za účelem nákupu již vybraného zboží, ale nemile mě překvapilo, že v tuto dobu měli zavřeno i přesto, že pracovní doba je na internetových stránkách uváděna do 19:00 hod. Jakožto častý zákazník Hervisu jsem trochu ztratila důvěru v tuto společnost a jestli tohle měla být sranda, tak jsem to opravdu nepochopila. Mrzí mě, že si takhle zahrávají s důvěrou zákazníků.


Požadované řešení

Touto stížností bych chtěla docílit toho, aby se to již nikdy neopakovalo, neboť.. mít zavřeno, když ma být otevřeno je docela nepřístupné. Za co jsou potom placení tito pracovníci?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.4.2018 12:16, před 7 lety

Provozovna určená pro prodej zboží spotřebitelům musí být trvale a zvenčí viditelně označena prodejní dobou určenou pro styk se spotřebiteli, nejedná-li se o mobilní provozovnu nebo automat. Pokud by tomu tak nebylo, dopouští se podnikatel přestupku.

Podnikatel má podle § 434 občanského zákoníku umožnit veřejnosti vstupovat s ním do právního styku v určené provozní době. Jedná se však o soukromoprávní povinnost, takže její porušení není možné sankcionovat prostřednictvím státního dohledu (např. České obchodní inspekce).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.4.2018 12:35, před 7 lety

Dobrý den,

níže je vysvětlení vedoucího prodejny k Vaší stížnosti. Věřím, že se to již nebude opakovat.

"K dřívějšímu uzavření prodejny došlo z vážných personálních důvodů, proto už ani nebyla informace o dřívějším uzavření prodejny vylepena na dveře. Byla to výjimečná situace a proto se tímto zákaznici velice omlouváme."

S pozdravem,

Petr Křivohlavý
Revision/Revize
Hervis Sport a móda, s.r.o.
Nákupní 389/2
Praha 10
102 00

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.5.2018 23:06, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2018 20:15, před 7 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.