Počet nahlášených stížností: | 46 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
obvykle takto nereáguji, ale tentokrát mi to nedalo. V sobotu 31. 3. 2018 jsem se synem v 18:50 hod. chtěla navštívit prodejnu Hervis sport ve Frýdku Místku, za účelem nákupu již vybraného zboží, ale nemile mě překvapilo, že v tuto dobu měli zavřeno i přesto, že pracovní doba je na internetových stránkách uváděna do 19:00 hod. Jakožto častý zákazník Hervisu jsem trochu ztratila důvěru v tuto společnost a jestli tohle měla být sranda, tak jsem to opravdu nepochopila. Mrzí mě, že si takhle zahrávají s důvěrou zákazníků.
Touto stížností bych chtěla docílit toho, aby se to již nikdy neopakovalo, neboť.. mít zavřeno, když ma být otevřeno je docela nepřístupné. Za co jsou potom placení tito pracovníci?
|
Tweet |
Provozovna určená pro prodej zboží spotřebitelům musí být trvale a zvenčí viditelně označena prodejní dobou určenou pro styk se spotřebiteli, nejedná-li se o mobilní provozovnu nebo automat. Pokud by tomu tak nebylo, dopouští se podnikatel přestupku.
Podnikatel má podle § 434 občanského zákoníku umožnit veřejnosti vstupovat s ním do právního styku v určené provozní době. Jedná se však o soukromoprávní povinnost, takže její porušení není možné sankcionovat prostřednictvím státního dohledu (např. České obchodní inspekce).
Dobrý den,
níže je vysvětlení vedoucího prodejny k Vaší stížnosti. Věřím, že se to již nebude opakovat.
"K dřívějšímu uzavření prodejny došlo z vážných personálních důvodů, proto už ani nebyla informace o dřívějším uzavření prodejny vylepena na dveře. Byla to výjimečná situace a proto se tímto zákaznici velice omlouváme."
S pozdravem,
Petr Křivohlavý
Revision/Revize
Hervis Sport a móda, s.r.o.
Nákupní 389/2
Praha 10
102 00
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.