Počet nahlášených stížností: | 441 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Na základě vaší propagace akce "zajíce", jsem sbírala pro vnoučata body. V současné době mám sice body nastřádané ale odměny ve formě zajíců nejsou na prodejnách k vyzvednutí, přestože stále nabízíte nálepky i odměny. Vaše klamavá reklama způsobila, že děti jsou nešťastné, zklamané a co je nejhorší, přestaly věřit v solidní jednání jak mé, tak vaše. Prosím o sdělení, kdy a kde si slíbenou odměnu mohou děti vyzvednout, poněvadž stále inzerujete sbírání bodů do 17.4. a vyzvednutí zajíců do 24.4.2018.
HIP HOP HOP! Zaječí partička v Bille - zajíčci
Možnost si vyzvednout požadované 2ks zajíčků v termínu vámi určeném v letácích, nebo v termínech náhradních a to na kterékoliv prodejně Billy na Praze 8, podle toho, jak vám to bude vyhovovat.
|
Tweet |
Pokud společnost své zákazníky předem upozornila, že akce je omezena do vyprodání zásob, pak takové ujednání je v souladu s § 1732 odst. 2 občanského zákoníku a tudíž možné.
Kdyby prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.