Počet nahlášených stížností: | 55 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
blíží se období bouřek,když se dvakrát zablýskne vypadne signál a těch nedokoukaných programů,sportovních přenosů je čím dál víc.
Mám HBO MAX Pak kde se neustále dokola opakují filmy,HBO HD nemohu poslouchat,protože je Maďarsky nebo nějakou jinou řečí,krom češtiny.
V nabídce k tomuto balíčku máte i Cinemax,Cinemax 2,který je pro mne zapovězen.Proto prosím o zrušení HBO MAX Pak.
dále mi chybí rozšířené vysílání stanice Barrandov a naposledy stanice PRIMA krimi.
měli by jste mě zrušit HBO MAX Pak
vysvětlit proč není ve vaší nabídce rozšířené vysílání stanice Barrandov
proč není ve vysílání PRIMA Krimi.
|
Tweet |
Nemá-li služba vlastnosti, které byly sjednány ve smlouvě, může spotřebitelka poskytování služby reklamovat. Adekvátním způsobem řešení takové reklamace se jeví přiměřená sleva z ceny.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Lucemburku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.