Společnost


Canal + Luxembourg S.à r.l. (dříve UPC DTH S.à r.l.)

Počet nahlášených stížností:55
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#22831Nekvalitní služby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 16 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.04.2018, před 7 lety

Věra Egemová

Znění stížnosti

blíží se období bouřek,když se dvakrát zablýskne vypadne signál a těch nedokoukaných programů,sportovních přenosů je čím dál víc.
Mám HBO MAX Pak kde se neustále dokola opakují filmy,HBO HD nemohu poslouchat,protože je Maďarsky nebo nějakou jinou řečí,krom češtiny.
V nabídce k tomuto balíčku máte i Cinemax,Cinemax 2,který je pro mne zapovězen.Proto prosím o zrušení HBO MAX Pak.
dále mi chybí rozšířené vysílání stanice Barrandov a naposledy stanice PRIMA krimi.


Požadované řešení

měli by jste mě zrušit HBO MAX Pak
vysvětlit proč není ve vaší nabídce rozšířené vysílání stanice Barrandov
proč není ve vysílání PRIMA Krimi.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.4.2018 11:18, před 7 lety

Nemá-li služba vlastnosti, které byly sjednány ve smlouvě, může spotřebitelka poskytování služby reklamovat. Adekvátním způsobem řešení takové reklamace se jeví přiměřená sleva z ceny.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Lucemburku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2018 15:40, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.


V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.