Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#22833Stížnost na nedoručení Vámi ohlášené zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

15 hodin 27 minut

Detail stížnosti

Publikováno
10.04.2018, před 7 lety

Milan Maleček

Znění stížnosti

Obdržel jsem SMS informaci o doručení zásilky č.DR0210482311X.Měla být doručena dnes 10.4.Nebyla. Kontaktoval jsem nejbližší poštu v Novém Městě na Moravě, a tam mi bylo pracovnící sděleno, že balík by měl být stále v Brně. Jde o dodání živých rostlin.Prodlevou dodání mohou být poškozeny. Dojde-li k tomu, budu nárokovat náhradu. Jinak si nedělejte ze zákazníků legraci.


Produkt

Živé rostliny


Požadované řešení

Seriozně informovat zákazníka a plnit termíny dodání. Jinak nést ekonomické důsledky poškozenmí zásilky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.4.2018 09:17, před 7 lety

Podle čl. 43 odst. 2 poštovních podmínek mohou odesílatel nebo adresát do jednoho roku od podání u kterékoliv pošty reklamovat, že podnik nesplnil povinnost podle uzavřené smlouvy nebo že při poskytování poštovní služby vznikla škoda. Na základě reklamace podnik zjistí, zda a v jakém rozsahu nebyla povinnost podle uzavřené smlouvy splněna nebo zda a v jakém rozsahu škoda vznikla. Podnik přijme reklamaci jen za podmínky, že ji reklamující doloží všemi údaji a doklady, které jsou nezbytné pro posouzení její oprávněnosti.

Pokud pošta reklamaci zamítne a spotřebitel s tímto způsobem vyřízení uplatněné reklamace nesouhlasí, má možnost podat tzv. námitky proti vyřízení reklamace dle § 6a zákona o poštovních službách. Námitku proti vyřízení reklamace je možné podat u Českého telekomunikačního úřadu (ČTÚ) ve lhůtě 1 měsíce od doručení rozhodnutí o vyřízení reklamace od České pošty.

Pokud spotřebitelem zvolený způsob dopravy nabízel prodávající, je prodávající také odpovědný za dodání zboží, neboť prodávající spotřebiteli odpovídá, že věc při převzetí nemá vady. Spotřebitel proto může uplatnit reklamaci také u prodávajícího.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.