Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Dne 9.4. 2018 mi bylo doručeno úřední psaný do vlastních rukou,podací číslo RR2433885082U. Jelikož mě doručovatelka nezastihla doma,výzvu k vyzvednutí zásilky mi vhodila do schránky.Pro zásilku jsem si došla v ten den na poštu neboť na výzvě je oznámeno :,,Zásilku si můžete vyzvednout dnes 9.4. 2018 od 16:00 do 17:OO." Na poštu jsem dorazila v 16:20 a pracovnice za přepážkou mi oznámila,že dopis ještě není doručený na pobočku,s tím,abych přišla následující den. Dnešního dne 10.4. 2018 jsem opět dorazila na poštu v odpoledních hodinách kde pracovnice pošty mi oznámila že dopis je v DEPU. Obdržela jsem od ní tel. číslo do DEPA Karlovy Vary. Po zavolání a zjišťování v DEPU mi bylo oznámeno,že zásilka byla doručena na poštu Nejdek,ale neshledovala ji tam zaevidovanou.Jediné co mi nabídla řešení že zavolá na poštu Nejdek a dá mi vědět. V této chvíli jsem neobdržela žádnou zprávu ani zásilku. Proto jsem se obrátila na Vás s touto stížností.
Jelikož pošta Nejdek porušila pracovní povinnosti nevydáním Úředního dopisu požaduji aby pracovnici která zásilky přebírala byly kráceny prémie.Požaduji aby dopis mi byl doručen opět do vlastních rukou 13.4. 2018 mezi 14:00 až 17:00 hod.
V Nejdku dne 10.4. 2018
Hana Toušková
Kraslická 538
362 21 Nejdek
Tel.č.- 722 266 290
|
Tweet |
Reklamaci dodání je nutné podat přímo České poště (doporučujeme tak učinit písemně, nebo si nechat přijetí reklamace potvrdit). Na základě reklamace podnik zjistí, zda a jak byla poštovní zásilka dodána. Podnik nezkoumá totožnost ani způsobilost fyzické osoby, která reklamaci jménem odesílatele nebo adresáta uplatňuje. Podnik přijme reklamaci jen za podmínky, že reklamující předloží podací stvrzenku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.