Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:710
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:21
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#22838Neuznaná reklamace Mototechna neplatná tovární záruka

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.04.2018, před 7 lety

Jan Kupec

Znění stížnosti

Dne 22.2.2018 jsem v Táborské pobočce Aaa auto v sekci Mototechna zakoupil vůz Hyundai i30 combi (datum registrace 06/2016). Vozidlo bylo ok, doklady se zdály také, tak jsem auto koupil. Při první návštěvě aut. servisu mi však bylo zděleno, že servisní kniha-tovární záruka jsou neplatné!
Vozidlo však bylo do interního záručního systému u Hyundai registrováno o devět měsíců dříve (tj. 09/2015) než bylo fyzicky prodáno! Následně pak byla špatně vyplněna servisní knížka a prováděny ser. prohlídky=neplatná záruka, porušeny záruční podmínky.
Chápu že toto nevzniklo u Aaa Auto, ale myslím si že tým výkupních techniků profesionálů toto umí odhalit...
Reklamoval jsem tyto skutečnosti u Mototechny avšak bez úspěchu, ani osobní jednání nic nepřineslo, pouze vzalo půl dne.
Považoval jsem to za "skrytou vadu" neuvedenou při koupi vozu. Pokud bych skutečnost věděl, požadoval bych slevu, nebo koupil jinný vůz.
Cítím se tímto oklamán společností Aaa auto - Mototechna (neumím doložit že záruka byla v inzerci na vozidle, na webu je téměř u všech i30 uvedena, fyzicky v autocentru jen někde, avšak byla ústně zmíněna paní účetní při podpisu smlouvy Carlife) protože zboží není tak kvalitní jak je uváděno...

Vozidlo:1TB2839

Děkuji
Kupec Jan


Produkt

Hyundai I30 combi, 1TB 2839


Požadované řešení

Požadoval jsem slevu 20.000,- cena podobného vozu inzerovaného v Aaa auto bez tovární záruky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.4.2018 10:48, před 7 lety

Prodávající a spotřebitel uzavřeli kupní smlouvu. Prodávající tedy odpovídá spotřebiteli, že věc má vlastnosti, které byly sjednány. Je tedy také odpovědný za to, že v servisní knize budou uvedeny informace, které odpovídají inzerovaným údajům. Prodávající se nemůže své odpovědnosti vůči spotřebiteli zbavit tím, že odkáže na třetí stranu (pouze prodávající se může obrátit na osobu, od které věc koupil a uplatnit u této osoby práva z vadného plnění).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, může se spotřebitel obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.5.2018 16:26, před 7 lety

Vážený pane Kupče,
záležitost jsem prověřovala s kolegy z reklamačního oddělení. Při koupi vozidla jste byl podrobně seznámen s technickým stavem a veškerou dokumentací, jejíž součástí byla i servisní knížka, kde je záruka a její platnost uvedena. Vaše reklamace byla v souladu s reklamačním řádem posouzena a následně zamítnuta.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.5.2018 16:59, před 7 lety


Jan Kupec

Vážená paní Míková
Děkuji za reakci na mou stížnost.
Dokumentace k vozidlu mi byla předložena a já jsem ji prostudoval a prohlédl.
Nemohl jsem však ověřit, ze údaje v servisní knize uvedené jsou také správné.
Je zde nesprávně uvedeno - počátek záruky 29.6.2016 - pravda je 29.9.2015, tj. o devět měsíců dříve!
Následně měl proběhnout první servis 29.9.2016 a 29.9.2017 dle předpisu výrobce tj. 1rok/20000km
V mém případě je proveden servis 29.6.2017 a to je špatně!
Servisní kniha má vypovídat o stavu a údržbě vozidla tj. v jakem je vozidlo stavu a jak o vozidlo bylo pečováno. Toto není naplněno a jedna se o skrytou vadu, která muže vést kupujícího k rozhodnutí koupit či nekoupit vozidlo. ( vozidlo je vlastně starší, nevím co se sním těch 9. Měsíců dělo?)
Ustanovení ve smlouvě ohledně záruky kde je uvedeno, že splnění záručních podmínek se nezaručuje, jsem si ověřil, že toto ustanovení lze označit za “ neočekávané ustanovení v kupní smlouvě” a vzhledem ke staří vozidla ho lze označit za neplatné ustanovení!
Servisní kniha je uvedena v protokolu o převzetí vozidla. Obsahuje však nepravdivé údaje o historii vozidla a jeho údržbě ( počátek záruky, provedena údržba) čímž byly porušeny záruční podmínky.
Děkuji Vám
Kupec Jan

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.5.2018 12:04, před 7 lety

Dobrý den,
naše společnost není výrobce ani autorizovaný dealer. Nemůžeme skutečně ručit za to, že servisní knížka je vyplněna správně, ani za to, že předchozí majitel dodržoval záruční podmínky. Společnost tak dále trvá na původním výsledku reklamace.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
21.5.2018 13:21, před 7 lety


Jan Kupec

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den. S touto firmou nic nehne, již jsem podal podnět k ČOI k prošetření. Mototechna auto prodala, tak ručí za správný a pravdivý obsah přeložených dokladů, chovají se jako klasicky prekupník s auty - bez záruk - ty jsou jen na papíře... Děkuji za snahu pomoci mi. Mototechna žádnou přidanou hodnotu nenabízí stejné jako klasika AAAauto.