Společnost


CCC Czech, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:222
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

35%
65%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#2284Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 17 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
17.02.2014, před 11 lety

Jana Kyselová

Znění stížnosti

Začátkem prosince jsem si v Šantovce v Olomouci v CCC koupila zimní oteplovací kozačky. Do konce měsíce se mi odřely špičky u bot, doslova lze vidět spodní textura pod svrchním "materiálem". Přidávám informaci, že jsem skutečně do ničeho/nikoho nekopala, pouze jsem je nosila do školy.

Reklamace mi nebyla uznána s tím, že jsem si je mechanicky poškodila (odřela)sama. Po tom, co mě prodavačky doslova donutily podepsat papír o převzetí bot po reklamaci, což jsem odmítala, jsem se rozhodla nenechat věci tak jak jsou. Není NORMÁLNÍ, zdůrazňuji slovo NORMÁLNÍ, aby se boty po necelém měsíc nošení takto poškodily. Fotbal jsem v nich rozhodně nehrála. Boty mají, když už ne základní, tak dodatečné požadavky na vrch bot, kde v české technické normě u obuvi je uvedeno až 2000 cyklů (hodnota) na odolnost proti odírání u zimních bot!


Produkt

2220163580418 Clara Barson WS1510


Požadované řešení

Vrácení peněz, poněvadž po předchozích zkušenostech s boty, které byly takřka na chlup stejné, již nechci takovéto boty nikdy koupit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.2.2014 19:37, před 11 lety

V případě, že je vada vytčena do prvních 6 měsíců od zakoupení výrobku, jedná se o tzv. rozpor s kupní smlouvou. V rámci rozporu s kupní smlouvou je prodejce povinný prokázat, že zboží předal zákazníkovi v pořádku, tedy, že na něm není žádná vada. Kupující v případě uznání může žádat opravu nebo výměnu za nový výrobek, pokud by to nebylo možné, tak přiměřenou slevu nebo odstoupení od smlouvy.
Pokud by převládal spor o příčinu vady, lze k jejímu posouzení využít soudního znalce, který je schopen výrobek odborně posoudit a zpracovat znalecký posudek.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.6.2014 20:08, před 11 lety

Bohužel se společnost CCC Czech, s.r.o. rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným případným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.