Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 04. 01.2018 jsem si od společnosti nechal opravit rozbitý displej na MT Huawei P9. Před opravou jsem byl zaměstnance, který přebíral MT k opravě, společnosti ujištěn, že na opravu bude použit originálních dílů, avšak že přijdu o záruko od výrobce, s tímto jsem souhlasil.
Když jsem zjistil po provedení opravy , že se nejedná o originální displej, díky špatné sytosti jasu, odlišné barvě kontrolní diody, či odezvy dotykového displejem, tak jsem uplatnil první reklamaci, kterou společnost vyřešila tím, že displej opětovně vyměnila dílem, který byl o malinko kvalitativně lepší než, který jsem obdržel poprvé.
Dále se (ne)kvalita použitého náhradního dílu se projevila hned při prvním drobnějším půdu telefonu na zem, kdy i při pádu na měkčené linoleum z poměrně malé výšky a za přítomnosti tvrzeného ochranného skla na displeji telefonu, došlo k rozbití displeji.
Proto jsem dne 09. 04. 2018 podal další reklamaci, která byla dne 11. 04. 2018 prostřednictvím telefonního hovoru zamítnuta.
S pozdravem Martiška
Oprava dipsleje Huawei P9
Požaduji po společnosti vrácení peněz.
|
Tweet |
Pokud byla oprava dokončena, ale vykazuje vady (dílo neodpovídá smlouvě), musí spotřebitel tyto vady oznámit neprodleně po převzetí věci. Opatřil-li zhotovitel věc zpracovanou při provádění díla, má stran této věci, pokud se stala součástí díla, postavení prodávajícího. To znamená, že se na věc k provedení díla uplatní ustanovení o koupi zboží v obchodě. V takovém případě má spotřebitel dva roky od převzetí věci k uplatnění práva z vadného plnění. Pokud věc nemá vlastnosti, které byly sjednány nebo které se od věci dají očekávat, má spotřebitel právo na odstranění vady opravou. Nelze-li odstranit vadu opravou, může požadovat dodání nové věci. Pokud ani to není možné, může od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Byla-li věc úspěšně reklamována, má spotřebitel právo domáhat se náhrady nákladů účelně vynaložených při uplatnění reklamace. Mezi takové náklady patří i výdaje za demontáž a montáž věci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, může se spotřebitel obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.