Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#22845Platba

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

34 minut 31 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
11.04.2018, před 7 lety

Alena Částková

Znění stížnosti

Dobrý den vím že bude tvrzení proti tvrzení ale včera mě byl doručen balík do ruky na adresu Jiří Částka Pohřebačka43.Balík váš zaměstnanec dopravil nějak těsně po 13hod měla jsem na dobírku platit 1036kč.V ruce jsem držela 1500kč které jsem vašemu zaměstnanci předala ale pak jsem našla v peněžence padesátikorunu a tu jsem mu také dala pán mě vrátil na 50kč a já mu asi i poděkovala vzala balík a odešla.Takže jsem mu ponechala z rostržitosti500kč domnívám se že pán si toho byl vědom.Vím že to je moje chyba ale nějak se nemohu srovnat zhamižností jak obrat blbou důchodkyni. Alena Částková


Produkt

balík do ruky na dobírku


Požadované řešení

stížnost na nekorektní jednání zaměstnance.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.4.2018 08:17, před 7 lety

Spotřebitelka by měla v případě prokázaného zjištění nesprávného vyúčtování při přebírání balíku nárok na vrácení bezdůvodného obohacení ze strany podnikatele. V takovém případě je však nutné k prokázání nesprávného vyúčtování využít např. svědeckou výpověď.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.