Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
již koukám, že nejsem jediný s tímto problémem ohledně společnosti be2 S.a.r.l.
Obržel jsem email o nezaplacení 3 měsíčního Premium členství. Problém z mé strany ovšem je, že jsem na této stránce žádnou registraci neprovedl. A je spousta nesrovnalostí. Údajně jsem zaregistrovaný od 10.9.2017 a předplatil jsem si 3 měsíční členství. Proč tedy přišla upomínka až po 6 měsících? Proč se tedy podle podmínek uvedených v emailu nestrhla částka automaticky z mé karty, když uvadějí, že částka odečítá automaticky? Proč IP adresa nalezena v centru Prahy na Staroměstkém náměstí když je to nejméně 30 km od mého bydliště? Proč je email odesílán automaticky nějakým systémem, když ani totožnost není ověřena?
Falešný profil může být založen kýmkoli kdo zná jen Vaše jméno a email, opravdu směšné.
Chtěl jsem se přihlásit na stránku prostřednictvím mého emailu s tím, že bych vygeneroval nové heslo, ale tím bych změnil lokaci IP adresy a potvrdil své přihlášení na stránku be2.
Děkuji předem za pomoc
Jan Suchánek
Nezdařená platba během Vašeho předplatného pod IP-adresou: 213.220.246.130
be2 S.à.r.l. / www.be2.cz
Referenční číslo: CZ-2018-04-11-164349758-BE2-DN (uveďte prosím při platbě)
11.4.2018
Vážený pane Jan Suchánek,
ke dni 11.4.2018 bylo Vaše 3měsíční Premium členství automaticky obnovené (prvotně uhrazené na stránce www.be2.cz ke dni 10.9.2017 s uvedením e-mailové adresy suchanek.john@gmail.com).
Uvedené prodloužení bylo realizované v souladu s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami, se kterými jste souhlasil/a.
Produkt: 3měsíční Premium členství
IP-adresa: 213.220.246.130
Forma úhrady: CreditCard MASTER
Zajišťovatel platebních služeb nás informoval, že Váš členský poplatek nebyl k datu 11.4.2018 připsán.
Nyní je vůči Vám evidován dluh ve výši členského poplatku 2 247,00 CZK, navýšený o manipulační poplatky ve výši 283,00 CZK.
Celková výše dlužného poplatku činí nyní 2 530,00 CZK.
Včasné zaplacení je jediný způsob, jak zabránit navýšení nákladů.
Více informací naleznete v sekci s často kladenými dotazy, uvedenými níže.
**************************************
Tato zpráva Vám byla zaslaná automaticky.
Nereagujte na ni prosím, jelikož adresa odesílatele není uzpůsobena pro přijímání emailů.
Platnou kontaktní adresu najdete v sekci Pomoc.
**************************************
S pozdravem
Martin Bell
Oddělení pohledávek be2
Zrušení dlužné částky a odstranění mého email i případných dalších osobních detailů ze serverů společnosti be2 S.a.r.l.
Případně postup pro zrušení údajného členství.
Kontaktování úřadů pro inspekční kontrolu chodu této "společnosti".
|
Tweet |
Pokud společnost žádá zaplacení peněžních prostředků, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Je proto vhodné společnost vyzvat, aby prokázala, že peněžní prostředky získala oprávněně (i takovou výzvu je možné užít jako důkazní prostředek při případném soudním sporu). Nebude-li na toto společnost reagovat, jde to k její tíži.
Není-li si spotřebitel vědom toho, že by uzavřel se společností smlouvu, bude vhodné využít službu chargbeback, kterou poskytuje většina evropských bankovních společností ve spolupráci s vydavateli platebních karet. Jedná se o služby, kdy bankovní společnost vrátí podvedenému spotřebiteli peněžní prostředky zpět na účet a následně si jejich vymáhání po obchodníkovi zajistí sama. Více o této službě je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3189/esc-kdy-je-lepsi-platit-kartou.
Pokud by bylo nutné se svých práv domáhat soudní cestou, je na místě využít služeb advokáta. Seznam advokátů je ale možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/advokati nebo na webových stránkách České advokátní komory.
Má-li spotřebitel zároveň důvodné podezření, že byl spáchán trestný čin, může podat trestní oznámení a informovat o tom Policii ČR, jejímž úkolem je podaná trestní oznámení vyhodnotit, shromáždit důkazy a stanovit další postup. Je také na místě úřady požádat, aby informovaly oznamovatele, jak bylo s jeho oznámením naloženo.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (nad společností není dána pravomoc České obchodní inspekce), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: W6J6FG10
Dobrý den.
Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti kontaktovalo Oddělení pohledávek be2.
Hodnocení:
Komentář: Ano kontaktovalo, ale chtěl jsem radu ohledně postupu při tomto naprosto nesmyslném vymáhání dlužné částky. A tu jsem dostal. Jak stačí zůstat zjevně někde přihlášený k emailové adrese a vše se obrátí proti vám. Čekám zda mi společnost pošle datailní informace o platbě a snad zjistím kdo a kde zneužil mých osobních detailů. Samozřejmě raději zaplatím než spadnout do dlužníků a pak platit časem ještě penále.
Žádost o navrácení částky a dalších postupů bude následovat později.