Společnost


Historický subjekt, nezadávat nové stížnosti

Počet nahlášených stížností:190
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 59 stížnostech.

#22847Neoprávněné pozastavení služeb

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.04.2018, před 7 lety

Zdena Uhalová

Znění stížnosti

Od roku 2010 jsem Vaše klientka do tohoto roku nenastaly žádné problémy až od tohoto roku 2018 kde mě chodila upomínka na nedoplatek.Volala jsem na služby zákazníka abych zjistila o jaký nedoplatek se jedná.Bylo mě zděleno že mám vše v pořádku,trvala jsem natom aby mě zdělily důvod upomínek který mě chodí.Jedna paní ze zákaznické linky mě řekla že to je tím že to platím až po 25.v měsíci,druhá paní za měsíc řekla že to předá dál a do třech dnů mě zavolají kolegové o co se jedná ale nemám se bát odpojená nebudu.Bohužel nikdo nezavolal jen mě odpojili.Takže opět volání na z zák.linku pán mě chtěl předat opět kolegům který se ozvou do třech dnů ale to už jsem mu řekla že už to tak bylo,tak mě zjistil že se jedná o nedoplatek z roku 2013,570 korun.Po zdražení platíme 760 Kč,a jako dlouholetý zákazník nestojím ani za vysvětlení nedoplatku???Do Moje UPC se nemohu přihlásit protože pod bojím číslem smlouvy 22597542 mě nedohledají což mě také nikdo nevysvětlil. S pozdravem Uhalová Zdena


Požadované řešení

Chci odstoupit od smlouvy s Vaší společností.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.4.2018 10:04, před 7 lety

Společnost může po spotřebitelce vymáhat dlužnou částku pouze v případě, pokud k tomu existuje právní důvod. Společnost by tedy měla spotřebitelce sdělit, co bylo důvodem vzniku dlužné částky.

Promlčecí doba na případnou platbu je tři roky, pokud však spotřebitelka písemně neuznala svůj dluh co do důvodu a výše, pak je promlčecí doba deset let.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.4.2018 13:58, před 7 lety

Klientku se nám bohužel pod uvedeným číslem smlouvy ani pod jejím jménem nepodařilo najít. Mohla by nám prosím zaslat například variabilní symbol ze svého posledního vyúčtování, případně jméno majitele smlouvy? Pak se ihned můžeme stížností zabývat. Děkujeme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.5.2018 10:27, před 7 lety


Zdena Uhalová

Dobrý den,majitel smlouvy jsem já Zdeňka Uhaľová,v.s.mého posledního vyúčtování bylo 445 01 581 smlouvu mám uzavřenou od 20.8.2010 od té doby žádnou novou smlouvu nemám ani po zvyšování cen za služby.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.5.2018 10:35, před 7 lety

Společnost UPC Česká republika, s.r.o. (dále jen „UPC“) se stížností klientky podrobně zabývala. Jednalo se o starší nedoplatek, proto jej bylo poměrně obtížné dohledat mimo jiné i z důvodu různých způsobu provedených plateb za služby. V tuto chvíli společnost UPC žádný další nedoplatek u klientky neeviduje a věří, že její stížnost byla vyřešena k její plné spokojenosti.

V případě obdobných dotazů, připomínek či reklamací kontaktujte prosím klientské centrum společnosti UPC Česká republika, s.r.o. na tel. č. 241 005 100 v pracovní dny od 8:00 do 19:00 hod. nebo na emailové adrese info@upc.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
14.5.2018 17:26, před 7 lety


Zdena Uhalová

Hodnocení: