Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Telefonicky jsem byl kontaktován pracovnicí 02 s mimořádnými benefity tarifu free 02.Celý rozhovor s ní jsem si nahrál a doslova jsem řekl, že za těchto podmínek-ty jsem vyjmenoval a ona to potvrdila bych byl ochoten smlouvu uzavřít.Sama mne též upozornila, že rozhovor je nahráván.Jamile prý obdržím smlouvu mám ji vzít a podepsat na pobočce.Když jsem tam přišel 23.1.t.r.tak výhody,o které jsem se hlásil označili za nesmysl a nakonec jsem tam podepsal odstoupení od smlouvy a převod k jinému operátorovi.Přechod jsem si měl zařídit do konce měsíce.Nyná jsem obdržel od 02 sdělení, že mám z titulu uzavřené smlouvy (?) uhradit fakturu do 25.2.t.r.Když jsem věc projednával na reklamačním, sdělila mi jejich pracovnice,že se její koleyně slibující mi ty sporné benefity zmýlia a prý mýliti se je lidské a zeptala se mne:Vy jste se nikdy nespletl?.A to prý co bylo slíbeno telefonicky neplatí a platí je prý jen to co je ve smlouvě.Ale v té nic není.Nic o ceně, jen název tarifu.Navíc obdobně se něco podobného opakovalo měsíc předtím, kdy mi nějaká jejich pracovnice též něco slibovala.Řekl jsem:mám špatný signál.Pokud mi něco chcete pošlete mi to na e-myil.Tam jsem pak četl:Děkujeme za vaši objednávku.Jste převeden na tarif free 02.Když jsem pak proti tomu protestoval, tak to zrušili ale jeden den mi přesto účtovali.
chtěli mne převézt z dobíjecího tarifu na tarif free 02 za cenově pro mnbe nevýdných podmínek.
prosím o intervenci a o zrušení jejich svévolného převodu na tento tarif.Chci už konešně od 02 odejít a už jsem od nich předtím obdržel ČVOP (číslo výpovědi opouštěného poskytovatele), které mám uplatnit nejpozději do konce měsíce.Fakturu nechci platit protože nevidím důvod.Měl jsem důvodně za to, že již nejsem uživatelem jejich služeb a proto jsem ani mobil nepoužíval.Oni sami mi sdělili, že potvrzují ukončení poskytování 02 mobilní hlasové služby.
|
Tweet |
V případě, že je smlouva uzavřena po telefonu, jsou obě strany povinné plnit dle dohodnutých náležitostí. V případě, že se pracovnice zmýlila, nemůže to jít k tíži zákazníka. Pracovnice jednala za společnost, kterou zavázala k určitému plnění. Pokud nebyla smlouva obsahující jiné náležitosti podepsána, platí smlouva uzavřená po telefonu. V případě, že společnost odmítá plnit dle dohodnutých podmínek, odpovídá za škodu, kterou tím zákazníkovi způsobila.
Dobré odpoledne,
vaše služby jsem prověřila v systémech. Zjistila jsem, že váš požadavek byl již vyřešen na základě vašeho písemného podání reklamace. O řešení vás kolegové informovali e-mailem. Obě faktury byly stornovány.
Za způsobené komplikace se velice omlouvám.
S pozdravem
Sandra Čermáková, Guru pro Social Media, O2
Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitele.