Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#2285Uzavření smlouvy na tarif free 02 bez souhlasu klienta

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 3 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
17.02.2014, před 11 lety

Baroš Lubomír

Znění stížnosti

Telefonicky jsem byl kontaktován pracovnicí 02 s mimořádnými benefity tarifu free 02.Celý rozhovor s ní jsem si nahrál a doslova jsem řekl, že za těchto podmínek-ty jsem vyjmenoval a ona to potvrdila bych byl ochoten smlouvu uzavřít.Sama mne též upozornila, že rozhovor je nahráván.Jamile prý obdržím smlouvu mám ji vzít a podepsat na pobočce.Když jsem tam přišel 23.1.t.r.tak výhody,o které jsem se hlásil označili za nesmysl a nakonec jsem tam podepsal odstoupení od smlouvy a převod k jinému operátorovi.Přechod jsem si měl zařídit do konce měsíce.Nyná jsem obdržel od 02 sdělení, že mám z titulu uzavřené smlouvy (?) uhradit fakturu do 25.2.t.r.Když jsem věc projednával na reklamačním, sdělila mi jejich pracovnice,že se její koleyně slibující mi ty sporné benefity zmýlia a prý mýliti se je lidské a zeptala se mne:Vy jste se nikdy nespletl?.A to prý co bylo slíbeno telefonicky neplatí a platí je prý jen to co je ve smlouvě.Ale v té nic není.Nic o ceně, jen název tarifu.Navíc obdobně se něco podobného opakovalo měsíc předtím, kdy mi nějaká jejich pracovnice též něco slibovala.Řekl jsem:mám špatný signál.Pokud mi něco chcete pošlete mi to na e-myil.Tam jsem pak četl:Děkujeme za vaši objednávku.Jste převeden na tarif free 02.Když jsem pak proti tomu protestoval, tak to zrušili ale jeden den mi přesto účtovali.


Produkt

chtěli mne převézt z dobíjecího tarifu na tarif free 02 za cenově pro mnbe nevýdných podmínek.


Požadované řešení

prosím o intervenci a o zrušení jejich svévolného převodu na tento tarif.Chci už konešně od 02 odejít a už jsem od nich předtím obdržel ČVOP (číslo výpovědi opouštěného poskytovatele), které mám uplatnit nejpozději do konce měsíce.Fakturu nechci platit protože nevidím důvod.Měl jsem důvodně za to, že již nejsem uživatelem jejich služeb a proto jsem ani mobil nepoužíval.Oni sami mi sdělili, že potvrzují ukončení poskytování 02 mobilní hlasové služby.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.3.2014 09:24, před 11 lety

V případě, že je smlouva uzavřena po telefonu, jsou obě strany povinné plnit dle dohodnutých náležitostí. V případě, že se pracovnice zmýlila, nemůže to jít k tíži zákazníka. Pracovnice jednala za společnost, kterou zavázala k určitému plnění. Pokud nebyla smlouva obsahující jiné náležitosti podepsána, platí smlouva uzavřená po telefonu. V případě, že společnost odmítá plnit dle dohodnutých podmínek, odpovídá za škodu, kterou tím zákazníkovi způsobila.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.3.2014 12:34, před 11 lety

Dobré odpoledne,

vaše služby jsem prověřila v systémech. Zjistila jsem, že váš požadavek byl již vyřešen na základě vašeho písemného podání reklamace. O řešení vás kolegové informovali e-mailem. Obě faktury byly stornovány.

Za způsobené komplikace se velice omlouvám.

S pozdravem

Sandra Čermáková, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.5.2014 21:34, před 11 lety

Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.