Společnost


Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group

Počet nahlášených stížností:78
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#22850Účtování spoluúčasti, podhodnocení kupní ceny, nekomunikují

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
11.04.2018, před 7 lety

Petr Kučera

Znění stížnosti

Dobrý den,
v noci z 24.03.2018 na 25.03.2018 mi byla odcizena z hlídané a placené šatny společnosti NEBEK, s.r.o., IČO 05541590 (provozovna Nebe - Václavské náměstí) bunda, svetr, rukavice a sluchátka. K dispozici mám dokument s razítkem a podpisem zástupce společnosti, který lze považovat za uznání dluhu co do účelu a výše. Společnost NEBEK se mnou vše korektně řešila, a předala případ společnosti Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, IČO 47116617, u které je pro tyto případy pojištěna.

Kooperativa nijak nereagovala na mé připomínky, a rozhodla, aniž by se k mým připomínkám vyjádřila.

Nesouhlasím zejména s:

1.) oceněním svetru Hilfiger - sám jsem v komunikaci s Kooperativou uvedl, že podle oficiálních stránek výrobce (https://cz.tommy.com) nestojí žádný svetr se zipem této značky méně než 100,- EUR (průměrná cena se pohybuje okolo 120,- EUR, tedy cca 3.000,- CZK). Na tuto moji zprávu nepřišla ze strany Kooperativy žádná reakce, a v Oznámení o poskytnutí náhrady škody uvádí průměrnou cenu nového svetru Hilfiger 1.399,- CZK. To není ani polovina průměrné ceny uváděné na oficiálních stránkách výrobce. Z výše uvedeného je patrné, že 1.399,- CZK je zcela nepřiměřená částka za nový svetr této značky;

2.) za absurdní považuji naúčtovanou spoluúčast 1.000,- CZK. Spoluúčast může zaplatit klient Kooperativy (tedy společnost NEBEK, s.r.o.), který škodu způsobil. Nevidím nejmenší důvod, proč bych ji měl platit já, když mi byly ze šatny klienta Kooperativy odcizeny věci, které měl v úschově (a ve smluvním vztahu s pojišťovnou je on, nikoliv já).

Pokud se nepletu, mám nárok na náhradu škody po společnosti NEBEK, s.r.o., a to rozhodně nezahrnuje placení spoluúčasti jejich pojišťovně. Kooperativa se mnou navíc nekomunikuje, i když jsem se je snažil již 2x kontaktovat. Bez jakékoliv odpovědi mi poslali na účet výrazně nižší částku, než jakou jsem požadoval.

Děkuji,
Mgr. Petr Kučera


Produkt

škoda č. 4183023055


Požadované řešení

Za korektní vyřízení škody bych považoval 4.068,- CZK za bundu (to je v pořádku), 2.460,- CZK za svetr (3.000,- CZK po odečtení 18% za opotřebení podle tabulek pojišťovny) a neplacení žádné spoluúčasti z mé strany. Celkem tedy 6.528,- CZK.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.5.2018 12:55, před 7 lety

Pokud spotřebitel s likvidací pojistné události nesouhlasí, měl by nesouhlas se šetřením pojistné události zaslat pojistiteli a požadovat znovu prošetření případu.

Společnost Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost na společnost Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group uzavřena.

Pro úplnost dodáváme, že dle § 2952 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, se hradí skutečná škoda, tj. celá výše vzniklé škody. Povinnost k náhradě škody má škůdce (tedy společnost NEBEK, s.r.o.). Škůdce má možnost se pro případ zavinění škody pojistit, nemůže však omezovat právo poškozeného na náhradu škody tím, že jeho pojišťovna neproplácí škodu celou, či sjednanou spoluúčastí. Pokud nebyla škoda nahrazena zcela, může spotřebitel požadovat doplacení rozdílu po škůdci.

Na žádost společnosti zveřejňujeme její obecné vyjádření k podaným stížnostem:

„Pokud klient není spokojen se službami společnosti Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, může podat písemně či ústně stížnost na jakékoli kontaktní místo této pojišťovny, jejichž seznam je uveden na internetových stránkách www.koop.cz. Pro urychlení vyřízení stížnosti však doporučujeme adresovat stížnost na adresu pro doručování Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, Centrum zákaznické podpory, Brněnská 634, 664 42 Modřice případně na e-mailovou adresu info@koop.cz“

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.